پرسپولیس نیوز : مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مشهد گفت: با برنامه امتیاز تاسیسات را گرفتیم برای حضور در جمع مدعیان لیگ برتر رقابت می کنیم.

اولیایی زاده گفت: برای خریداری امتیاز تاسیسات دریایی برنامه داشتیم این طور نیست که بدون هماهنگی تنها در تفکر اخذ امتیاز این تیم باشیم همانطور که مشاهده شد با رسمی شدن واگذاری امتیاز توسط مسئولان تاسیسات دریایی سرمربی تیم معرفی شد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مشهد افزود: طبق مذاکراتی که در هیئت مدیره انجام شده پرسپولیس مشهد برای حضور در جمع سه مدعی لیگ برتر بسته می شود و در همین راستا جذب بازیکن خارجی نيز در برنامه های باشگاه جای گرفته، مدتی است که از  زمان نقل و انتقالات می گذرد و باشگاهها بسیاری از مهره های فوتسال را جذب کرده اند تا جایی که توان داشته باشیم برای جذب ستارگان می کوشم زیرا جو فنی و اخلاقی تیم اهمیت بسیاری دارد.

اولیایی زاده در ادامه بیان داشت: برای انتخاب سرمربی تیم چند گزینه در نظر داشتیم اما آشنایی کامل با عملکرد حمید بی غم باعث شد تا نظر اعضای هیأت مدیره به گزینش این مربی معطوف شود. امیدواریم برنامه ها بدون هيچ خللي انجام گیرد زیرا به منظور ایجاد بقاء در لیگ برتر به رقابت نمی پردازیم و به برگزاری بازیهای حرفه ای برای ثبات توانایی خود به حریفان می اندیشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با هدف پا در میدان گذاشتیم و بودجه ایده آلی به بستن تیم تخصیص دادیم به همین دلیل در فراهم آوردن شرایط مطلوب برای تیم و جذب بازیکنان موردنظر با مشکل روبه رو نخواهیم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)