پرسپولیس نیوز : حدود 1 سال از انتخاب هیات مدیره سابق پرسپولیس می گذرد ، همان هیات مدیره ای که با ریاست آقای حمیدرضا سیاسی شروع شد و پس از فعل و انفعالات اساسی در همان زمان آقای سیاسی را به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب کرد !

چیزی از آغاز فعالیت ایشان به عنوان مدیرعامل باشگاه نمی گذشت که به دلایل نا معلومی ( که یک سرش از مادرید آب می خورد ) روانه زندان شد .

پس از دو ماهی بلاتکلیفی باشگاه ، سرانجام وزارت تصمیم گرفت آقای طاهری را به عنوان سرپرست باشگاه منصوب نماید و این بر خلاف عادات همیشگی وزارت یعنی تغییر در مدیریت باشگاه بود ! در واقع وزارت تصمیم گرفت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس یک فرد زندانی باشد و آقای طاهری به عنوان سرپرست موقت باشگاه اوضاع را رتق و فتق نماید . پر واضح است که تا آن زمان کماکان حکم مدیرعاملی پرسپولیس به نام نامی حمیدرضا سیاسی بوده است !

چیزی نگذشت که دست آوردهای آقاین عیان شد و هوادار ماند و حوضش ؛ باز هم شعار حیا کن رها کن شنیده شد و باز هم تصمیم از جانب وزارت ! و این بار فال به نام نژاد فلاح زدند ! اما باز هم نه با عنوان مدیرعاملی بلکه با عنوان جدید قائم مقامی باشگاه پرسپولیس که همان زمان هم برخی از افراد چنین عنوانی را جدیدالتاسیس خوانده و گفتند باشگاه که نمی تواند قائم مقام داشته باشد لطفا بفرمایید قائم مقام مدیرعامل  ؛ در واقع تا آن زمان هم مدیرعامل پرسپولیس کسی نبود جز آقای حمیدرضا سیاسی !!!

روزها گذشت و فصل برای پرسپولیس تمام شد ، همه هواداران پرسپولیس همچون سنوات قبل منتظر تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس بودند چیزی که در همه جای دنیا به وفور یافت می شود چون می دانند باشگاهشان همواره در ابتدای فصل همچون باشگاه های بزرگ دنیا هیات مدیره گیری ، سرمربی گیری و ایضا اگر بشود بازیکن گیری می کند و با قدرت در فصل نقل و انتقالات هیات مدیره شرکت کرده و بهترین هیات مدیره گیری را انجام می دهد .

پس از کش و قوس فراوان اعضای هیات مدیره مشخص شدند و در کمال ناباوری جناب آقای طاهری که حدود 3ماه قبل از سمتش برکنار شده بود به عنوان سرپرست باشگاه تعیین گردید و تعیین مدیرعامل به آینده موکول شد و این یعنی تا امروز حکم مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس فقط و فقط در جیب شخص آقای سیاسی می باشد و جیگر ها را چه به فوتبال !!

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)