سکوت ادامه دار مایلی کهن و باشگاه پرسپولیس

مرجع خبری پرسپولیس : در اينكه محمد مايلي كهن از حميد استيلي و حبيب كاشاني دلخور و ناراحت است شكي نيست اما اينكه تكليف مدير فني قهر كرده با پرسپوليس چه مي‌شود، چيزي است كه امروز اهميت بيشتري مي‌يابد.

 

محمد مايلي‌كهن كه از روز چهارشنبه دور و بر پرسپوليس آفتابي نشد و با وجود خريداري بليت تركيه براي او از همراهي تيم در اردوي خارجي سر باز زد، فعلا در دسترس نيست.

مايلي‌كهن به تماس‌هاي وارده تلفن همراهش از سوي خبرنگاران پاسخي نمي دهد و مسوولان باشگاه پرسپوليس هم در اين مورد پاسخگو نيستند.

 

 ظاهرا خبري از حاجي مايلي در دسترس نيست اما اينكه او قهر كرده يا در حالتي خفيف‌تر، از دست كاشاني و استيلي دلخور است چيزي نيست كه بتوان كتمانش كرد.

 

دكتر محمد زادمهر يكي از نزديكان مايلي كهن و عضو كميته فني پرسپوليس با ابراز بي‌اطلاعي از دليل غيبت مايلي‌كهن در تمرين‌ها و اردوي پرسپوليس مي‌گويد: «از روزي كه در باشگاه جلسه داشتيم آقاي مايلي‌كهن را نديده‌ام. فقط روز نيمه شعبان با پيامك، عيد را به ايشان تبريك گفتم و خبري از مايلي‌كهن ندارم.» بيژن ذوالفقارنسب ديگر عضو كميته فني پرسپوليس كه در تهران به سر مي‌برد هم خبري از مدير فني قهر كرده سرخ‌ها ندارد البته ذوالفقارنسب روي حرف‌هاي قبلي‌اش ايستاده و درباره شرح وظايف يك مدير فني مي‌گويد: «اينكه مدير فني مثل سرمربي بايد هر روز در تمرين تيم حاضر باشد و بر مسائل فني نظارت كند اظهرمن‌الشمس است.»

شايد وقتي از مايلي‌كهن خبري نمي‌شود بايد سراغ دوست نزديك او نادر فريادشيران رفت كه در فولاد، سايپا و تيم ملي دستيار او بوده است. فريادشيران نيز ابتدا از دليل غيبت مايلي‌كهن در تمرين و اردوهاي پرسپوليس ابراز بي‌اطلاعي مي‌كند و مي‌گويد: «فقط اين را مي‌دانم كه ايشان به تركيه نرفته‌ است.» اما سپس او با ذكر خصايل اخلاقي مايلي‌كهن و ويژگي‌هاي او مي‌گويد:‌ «هرجا آقاي مايلي‌كهن احساس كند مفيد است و مي‌تواند كمك كند حتما اين كار را انجام مي‌دهد. ايشان هيچ وقت در رفاقت كم نياورده و حتما آقايان استيلي و كاشاني از او درخواست كرده‌اند كه با پرسپوليس همكاري كند اما حالا حتما مسائلي به وجود آمده كه ممكن است از نظر ايشان خوب نباشد.»

فريادشيران ادامه مي‌دهد: «شايد خيلي‌ها از اخلاق مايلي‌كهن شناخت نداشته باشند اما ايشان منت هيچكس را نمي‌كشد، براي كسي هم بادنجان دور قاب چيني نمي‌كند. شايد وقتي چيزي هم مي‌بيند ناراحت شود اما وقتي در عرصه فعاليتش خودش را تنها مي‌بيند و حس مي‌كند شرايط براي فعاليتش مهيا نيست ديگر ادامه همكاري نمي‌دهد.»

از صحبت‌هاي فريادشيران مي‌توان اينگونه استنباط كرد كه دلخوري حاجي‌مايلي‌ از پرسپوليس صحت دارد اما اينكه اين ماجرا كي به پايان برسد بايد منتظر اظهارنظر شخص مايلي‌كهن و البته واكنش باشگاه پرسپوليس، حبيب كاشاني و حميد استيلي بود وگرنه ممكن است عمر حضور مديريت فني مايلي‌كهن در پرسپوليس كمتر از يك هفته باشد. ظاهرا عناصر باشگاه هم از دلخوري حاجي‌مايلي باخبرند اما هيچ ارتباطي با او قرار نشده تا براي بازگشتش اقدامي شود. از آنجايي كه مطرح شدن رالف سومديك به عنوان مشاور فني مديرعامل و كادر فني هم همزمان با قطعي‌ شدن قهر مايلي‌كهن از تيم مطرح شد بعيد نيست باشگاه پرسپوليس قيد همكاري با مايلي‌كهن را زده باشد كه در اين صورت بايد منتظر مصاحبه حاجي‌مايلي و دلايل كناره‌گيري‌اش بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)