مدیرکل حقوقی و املاک و مسئول امور مجامع شرکت‌های وابسته به وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده تاکنون تاریخ دقیق برگزاری مجمع عمومی به طور فوق العاده تعیین نشده است.

در خصوص زمان اعلام شده برگزاری مجمع فوق العاده دو تیم سرخابی‌ها در تاریخ 30 اردیبهشت ماه اظهار داشت: زمان مجمع بعد از تعیین و با هماهنگی وزیر ورزرش و جوانان و سازمان خصوصی سازی، اعلام و از طریق دو شرکت فرهنگی و ورزشی پرسپولیس و استقلال اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: تا کنون هیچگونه هماهنگی با این وزارتخانه برای تعیین زمان دقیق مجامع دو شرکت به عمل نیامده است و زمان دقیق با هماهنگی سازمان خصوصی سازی در آینده اعلام خواهد شد.

گفتنی است سرپرست دفتر شرکت‌ها و آماده‌سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی توضیحاتی را درمورد تغییر اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ارائه کرد.

حسین امیررحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، درمورد زمان برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیح داد: مجامع دو باشگاه با مشارکت نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، سازمان خصوصی‌سازی و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ۳۰ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: البته تصمیماتی که برای هر یک از باشگاه‌ها اخذ خواهد شد متفاوت است و ممکن است اعضای هیات مدیره آن‌ها یا تکمیل شود یا تغییر کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)