مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین اعلام کرد که ورزشگاه سردار آزادگان برای میزبانی از دیدار های لیگ برتر مشکلی ندارد اما نظر نهایی منوط به اجازه شورای تامین استان است.

تیم فوتبال پیکان در حالی باید در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر از پرسپولیس میزبانی کند که هنوز تکلیف ورزشگاه میزبان این دیدار مشخص نشده است. مدیران پیکان با توجه به آماده نبودن ورزشگاهی برای میزبانی از پرسپولیس در تهران، به دنبال هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان‌های همجوار تهران هستند تا این بازی را میزبانی کنند.

پیکانی‌ها ابتدا می‌خواستند در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک میزبان پرسپولیس باشند که این ورزشگاه هم با توجه به مشکلاتی که دارد نمی‌تواند محل برگزاری این دیدار باشد. همچنین مسعود پیرایش مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی در این رابطه گفت: تاکنون هیچ درخواستی از سمت باشگاه پیکان و سازمان لیگ فوتبال مبنی بر میزبانی از دیدار دو تیم پیکان و پرسپولیس نداشته‌ایم و با توجه به فاصله زمانی کم تا روز بازی، خیلی بعید است که اگر درخواستی مطرح شود بتوانیم به آن پاسخ مثبت دهیم.

ورزشگاه انقلاب کرج هم به دلیل مشکلات زیر ساختی توانایی میزبانی در سطح رقابت‌های لیگ برتر را ندارد و بنابراین میزبانی این ورزشگاه از این دیدار هم منتفی است.

پس از منتفی شدن انجام این بازی در کرج و ارک، از ورزشگاه سردار آزادگان استان قزوین به عنوان گزینه بعدی پیکانی‌ها برای میزبانی از پرسپولیس نام برده شد. در همین رابطه عباس علایی مقدم مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قزوین در گفت‌وگو با مهر گفت: ورزشگاه سردار آزادگان از لحاظ زیر ساختی مشکلی برای انجام بازی‌های لیگ برتر ندارد و تیم شمس آذر قزوین تاکنون به خوبی توانسته در این ورزشگاه از حریفان خود میزبانی کند.

او در پاسخ به این سوال که «آیا مدیران پیکان تاکنون درخواستی برای میزبانی در این ورزشگاه از پرسپولیس داشته اند یا خیر؟»، اظهار داشت: تاکنون هیچ درخواستی دریافت نکرده ایم و ما به تنهایی تصمیم گیرنده برگزار شدن یا برگزار نشدن این بازی در ورزشگاه سردار آزادگان نیستیم. باید شورای تأمین استان قزوین در این باره نظر نهایی را اعلام کند. البته باز هم می گویم که باشگاه پیکان فعلاً درخواستی از ما نداشته است.

تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه و از ساعت ۱۸ باید به مصاف هم بروند اما در فاصله سه روز مانده تا برگزاری این دیدار هنوز زمین برگزاری آن مشخص نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)