پرسپولیس نیوز : مدیر اداری باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه مراحل تحویل گرفتن ورزشگاه شهید کاظمی انجام شد، در فاز بعدی با همکاری شهرداری نسبت به تکمیل امکانات اقدام می‌شود و برای استفاده پر بار از این مجموعه، در باشگاه پرسپولیس برنامه‌ریزی شده است.

حسین علیپور در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: با توجه به اینکه مراحل تحویل ورزشگاه شهید کاظمی طی دیروز و امروز انجام شد، در فاز بعدی باید برای تکمیل تجهیزات و نواقص این مجموعه اقدام شود که در این ارتباط مسوولان شهرداری قول مساعدت داده‌اند و باید در یک کار مشترک این مجموعه را به مرحله بهره‌برداری کامل برسانیم.

وی ادامه داد: این ورزشگاه از سوی شهرداری منطقه 19 تحویل سازمان ورزش شهرداری و از سازمان ورزش، تحویل باشگاه پرسپولیس شد. ما از حدود 4 ماه قبل مطالعات کاملی روی این مجموعه داشتیم و در جریان تحویل گرفتن مجموعه، تمام امکانات موجود و همچنین اقداماتی که باید صورت بگیرد، صورتجلسه شد.

مدیر اداری باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: این مجموعه واقعا امکانات خوب و مدرنی دارد ولی باید روی رفع بعضی نواقص کار کنیم. از نظر تجهیزاتی و تأسیساتی به بعضی اقدامات نیاز است. همچنین برای مواردی چون آب، گاز و تلفن اقدام خواهد شد. صد البته برای این موارد به حمایت‌های مادی و معنوی مجموعه محترم شهرداری نیاز داریم و با این اقدامات، مجموعه شهید کاظمی می‌تواند به یکی از پویاترین مجموعه‌های تهران بدل شود.

علیپور در پایان تصریح کرد: واگذاری بهره‌برداری این دو مجموعه ورزشی به دو باشگاه پایتخت، کار مهم و ارزشمندی بود و این امکانات بستر مناسبی را برای انجام بسیاری اقدامات تاثیرگذار فراهم خواهد کرد که با یک کار اصولی، نتایج آن در آینده مشخص خواهد شد و باشگاه پرسپولیس برای این منظور برنامه‌های بسیاری دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)