مدیر باشگاه الریان قطر پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: بازی فردا ما مقابل پرسپولیس در سومین دیدارمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازی سختی خواهد بود.

 تیم فوتبال پرسپولیس فردا(سه‌شنبه) ساعت 18:55 به وقت تهران در دوحه میهمان تیم الریان قطر در سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.

در این راستا مذکر آل شافی، مدیر باشگاه الریان درباره این بازی حساس گفت: بازی فردا ما مقابل پرسپولیس در سومین دیدارمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازی سختی خواهد بود زیرا مقابل رقیبی است که نمی‌توان آن را دست کم گرفت. همچنین پرسپولیس یکی از تیم‌های کاندیدا برای صعود از گروهش است.

وی افزود: خیلی خوب حجم و سختی این بازی را درک می‌کنیم. این دیدار امتحان سختی برای الریان در این برهه زمانی است اما ما به بازیکنانمان اعتماد داریم. همچنین با حمایت هوادارانمان و کل کشور قطر برای کسب 3 امتیاز بازی تلاش خواهیم کرد زیرا به این امتیازات نیاز داریم تا برای صعود به مرحله بعد نزدیک شویم.

مدیر باشگاه الریان در پایان گفت: در این بازی تنها غایب ما کاسارس، مدافع پاراگوئه‌ای ماست و دلیل آن نیز به خاطر محرومیت است اما ما جایگزین مناسبی برای او داریم. تیم به دنبال برد است و با غیبت یک بازیکن اصلی‌اش تاثیر نمی‌پذیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)