پرسپولیس نیوز : مدیر برنامه‌های نیلسون گفت: ‌مسئولان باشگاه پرسپولیس با لفظ محترمانه اعلام کردند نیلسون اخراج است اما برگه اخراح او را به ما نمی‌دهند.

مدیربرنامه‌های دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس گفت: نیلسون با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و می‌خواهد برگردد اما مسئولان این باشگاه می‌گویند او را نمی‌خواهند.

 

بهداد بیات در خصوص وضعیت نیلسون اظهار داشت:‌امروز آمده بودم تا برگه فسخ قرارداد را بگیرم اما چنین اتفاقی رخ نداد. پرسپولیسی‌ها اعلام کرده بودند که به هیچ وجه رضایتنامه او را نمی‌دهند اما در روز آخر نقل و انتقالات اعلام کردند که نیلسون در لیست مازاد قرار دارد.

 

وی گفت: امروز هم اتفاق خاصی نیفتاد، هفته پیش حمید درخشان گفت نیلسون را می‌خواهد اما امروز می‌گوید او را نمی‌خواهد، درحالیکه امروز، روز آخر نقل و انتقالات است.

وی ادامه داد: نه تنها در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد بلکه در ایران هم چنین اتفاقی را شاهد نیستیم که با بازیکن اینگونه برخورد کنند. تمام مدت فصل نقل و انتقالات بگویند به بازیکن رضایتنامه نمی‌دهیم و در روز پایانی بگویند در لیست مازاد قرار دارد.

 

مدیر برنامه‌های نیلسون یادآور شد: نیلسون قصد داشت که به ایران بازگردد اما مسئولان پرسپولیس اعلام کردند که در لیست مازاد است و به لفظ محترمانه‌ای او را اخراج کردند. نیلسون بازیکن پرسپولیس است و مسئولان پرسپولیس او را نمی‌خواهند. حالا باید فردا بار دیگر به باشگاه بیاییم تا در این باره صحبت کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)