خبرگزاری پرسپولیس : مدیر برنامه‌های آپیا گفت: دنبال بازار گرمی برای آپیا نیستم اما برخی خبرها را خجالت می‌کشم که برای او ترجمه کنم.

مدیر برنامه‌های ایرانی آپیا در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره آخرین شرایط مذاکره پرسپولیسی‌ها با این بازیکن گفت: هر فردی که می‌گوید آپیا مریض است می‌تواند به تمرینات بیاید و کیفیت این بازیکن را از نزدیک ببیند.

به نظرم نگرانی در خصوص قرارداد آپیا با پرسپولیس وجود دارد، متاسفانه برخی دوستان منافع‌شان به خطر افتاده و حرف‌هایی بسیار عجیبی درباره این بازیکن می‌زنند اما وقتی آپیا از من درباره رسانه‌ها می‌پرسد خجالت می‌کشم برخی از موضوعات را برایش ترجمه کنم.

وی تاکید کرد: امیدوارم مسئولان باشگاه پرسپولیس این موضوع را پیگیری کنند، چون برای آمدن این بازیکن زحمات زیادی کشیده‌اند. امروز وقتی که از آپیا پرسیدم در کل چرا به ایران آمدی و در فوتبال امارات قرارداد نبستی؟، گفت: من هنوز فوتبالم تمام نشده، می‌خواهم در جایی باشم که هواداران زیاد باشند و این برای من یک برگ برنده است. آپیا در این زمینه به من اعلام کرده که دوست ندارد در فوتبالی بازی کند که میانگین هوادار آن 20 نفر باشد و این شرایط در فوتبال امارات وجود دارد.

آپیا در این زمینه به من گفت: طبق بررسی‌هایی که داشتم میانگین حضور هواداران در بازی‌های پرسپولیس و خیلی دیگر از بازی‌ها به 50 هزار نفر رسیده، این برای من بسیار خوب است و به همین دلیل می خواهم فوتبالم را در کشوری که مردمش عاشق این رشته ورزشی هستند ادامه بدهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)