پرسپولیس نیوز : مدیربرنامه های مهدی طارمی گفت: تا دو، سه روز آینده تکلیف نهایی مهدی طارمی مشخص خواهد شد.

نیکومنش درباره ادامه حضور مهدی طارمی در پرسپولیس اظهار داشت: امروز وکیل طارمی به باشگاه رفت تا در خصوص وضعیت نهایی وی دیدار و گفت و گو کند. در این جلسه طرفین صحبت های خوبی با یکدیگر داشتند و خوشبختانه گفت و گوها موفقیت آمیز بود و دو طرف به هم نزدیک تر شدند.

وی ادامه داد: قرار است در روزهای آینده خود مهدی طارمی به باشگاه بیاید تا در خصوص ادامه همکاری اش با پرسپولیس صحبت کند و اگر مشکل خاصی پیش نیاید قراردادش را با این تیم تمدید خواهد کرد.

مدیربرنامه های طارمی درباره مذاکرات دیشب وی با القادسیه کویت خاطرنشان کرد: مسولان القادسیه کویت مدت هاست به دنبال طارمی هستند و دیروز نمایندگان این باشگاه با ما جلسه ای را برگزار کردند و ما هم به حرف های آنها گوش کردیم. در هر صورت به جز القادسیه، پیشنهادات پرتغال و قطر هم روی میز است و آنها منتظر هستند حتی اگر جواب ما منفی هم باشد به آنها بگوییم.

نیکومنش بیان داشت: در هر صورت تا دو، سه روز آینده تکلیف نهایی مهدی طارمی مشخص خواهد شد و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید با پرسپولیس قرارداد خود را امضا خواهد  کرد در غیر این صورت به احتمال فراوان به القادسیه کویت خواهد پیوست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)