پرسپولیس نیوز : مدیر برنامه های مهاجم برزیلی سابق پرسپولیس اعتقاد دارد این باشگاه تمام مطالبات بازیکن را پرداخت کرده است.

فراهانی، مدیر برنامه های فرناندو گابریل درباره شکایت این بازیکن به فیفا مبنی بر عدم دریافت مطالبات ۱۲۰ هزار دلاری اش اظهار داشت: گابریل ۱۲۰ هزار دلار از باشگاه پرسپولیس طلب داشت و شکایت کرد و فیفا هم در نهایت حکم را به نفع این بازیکن صادر کرد. این بازیکن به من در دفتر ثبت اسناد وکالت داد تا طلبش را از باشگاه پرسپولیس دریافت کنم و من نیز این نامه را در اختیار باشگاه قرار دادم. با توجه به اینکه گابریل اختیار تام به من داده بود باشگاه پرسپولیس ۱۲۰ هزار دلار را در ۶ قسط ۲۰ هزار دلاری به من پرداخت کرد.

وی افزود:: ۱۸۵ هزار دلار را به گابریل پرداخت کردم و ۷۵ هزار دلار نیز طلب من از این بازیکن بود که برای حق کمیسیون، هزینه بلیت ایجنت برزیلی او و ویزای گابریل و خانواده اش پرداخت کرده بودم. به او گفتم باید به ایران بیاید و من مدارک مطالباتم را به او نشان دهم تا همه چیز رسمی شود.

مدیر برنامه های این بازیکن برزیلی درباره شکایت دوباره گابریل گفت: هزینه هایی که من برداشت کردم طبق قرارداد بوده و شکایت دوباره او از پرسپولیس اخلاقی نیست چرا که به من اختبار تام داده بود. به زودی به فیفا نامه می زنم مدارکم را ارسال می کنم حالا فیفا یا خودش در این باره تصمیم می گیرد یا پرونده به CAS می رود. باشگاه پرسپولیس طبق وکالت نامه عمل کرده و خطایی انجام نداده است. پیگیر این موضوع هستم و ثابت می کنم که به من بدهی داشته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)