پرسپولیس نیوز : مدیر تیم پرسپولیس به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شد.

محمد پنجعلی به دلیل اظهاراتی که درباره نیمه کاره ماندن بازی دوستانه تیم های ملی 98 و تیم فعلی در رسانه ها مطرح کرده است،روز 15 مهر باید به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برود.

وی  ضمن تایید این مطلب افزود:من در بحث منافع فوتبال و حقوق مردم با کسی رودربایستی ندارم و حرف حق را می زنم.حتی اگر یک دنیا علیه من شوند.

وی ادامه داد:روزی گفتم حمید استیلی باید برود و علی دایی بیاید.دلیلش واضح بود.دوست نداشتم حمید آنطوری تحت فشار باشد.آیا به او بد کردم؟از آن زمان رابطه من و حمید نزدیک تر هم شد اما هدفم این بود که نظر مردم اعمال شود.

پنجعلی افزود:کار مسولان برگزاری آن مسابقه بسیار زشت بود و همین حالا هم این را می گویم.شاید برخی اعتقاد داشته باشند که اتفاق جالبی بوده است که یک مسابقه در یک نیمه برگزار شود اما فوتبالی ها چنین اعتقادی ندارند.من سوال می کنم آیا کار درستی بود که سرمایه های دیروز و امروز فوتبال کشور را یک ساعت روی چمن معطل نگاه داریم و بعد بگوییم به رختکن بروید و بازی در کار نیست.بحث مردم و تماشاگران مساقبه چطور؟آنها چه گناهی داشتند ؟هنوز هم می گویم کار بسیار زشتی انجام شد .من از حقوق مردم دفاع می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)