خبرگزاری پرسپولیس : وکیل حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: خواسته‌ مدیربرنامه‌های آرفی بیشتر شبیه یک شوخی است.

اشپیتیم آرفی، مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس که علی‌رغم جدایی‌اش از قرمزپوشان هنوز از این تیم طلب دارد و بارها با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق نرسیده برای چندمین بار قرمزپوشان را تهدید به شکایت جدی از فیفا کرد.

در 2 روز گذشته نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس ارسال شده و مدیر برنامه‌های بین‌المللی این بازیکن اعلام کرده که اگر مشکل آرفی حل نشود، هر اتفاقی بیفتد تقصیر خود قرمزپوشان است و دیگر کوتاه نمی‌آید.

در همین رابطه مصطفی شکری معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در پی اتفاقات مابین آرفی و باشگاه پرسپولیس کمیته انضباطی فدراسیون کشورمان رای خود را اعلام کرده اما آرفی در اقدامی جدید و جالب درخواست کرده 10 درصد از هزینه‌های مدیر برنامه‌های او نیز باید توسط باشگاه پرسپولیس پرداخت شود که کمیته انضباطی با این موضوع مخالف است.

وی افزود: ما باید 100 هزار یورو بابت حکمی که آرفی گرفته به او پرداخت کنیم اما او حاضر به توافق نیست. او به فیفا در یک یا دو مرحله نامه زده و فیفا هم به آرفی گفته که باید مشکلت را در کمیته انضباطی ایران حل کنی.

شکری ادامه داد: اما اخیرا نامه‌ای را شخصی که وکیل آرفی در فیفا است به ما زده و گفته در صورتی که این پول پرداخت نشود ما این موضوع را جدی‌تر پیگیری می کنیم. البته ما این ایجنت را اصلا نمی‌شناسیم و به نظرم این حرکت آنها بیشتر شبیه یک شوخی بود. آرفی باید بیاید و با ما توافق کند و عددی که توافق می‌شود را بگیرد، در غیر این صورت این‌گونه نامه‌نگاری‌ها هیچ فایده‌ای ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)