پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: برنامه‌های خوبی برای ارتباط هر چه بهتر اصحاب رسانه با مسئولان باشگاه داریم و امیدواریم که بتوانیم برنامه‌های بهتری در آینده اجرا کنیم.

پندار خمارلو در خصوص فعالیت‌های روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در چند وقت اخیر گفت: در این مدت تلاش‌های زیادی انجام دادیم تا ارتباط خوبی میان خبرنگاران و مسئولان باشگاه برگزار شود و به طور مرتب هفته‌ای یکبار در جلساتی که برگزار می‌کنیم، خبرنگاران رودرروی سخنگوی باشگاه می‌نشینند تا از آخرین اخبار پرسپولیس مطلع شوند.

وی ادامه داد: با تعاملی که با علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس هم انجام شده، در این هفته وی دو بار پاسخگوی خبرنگاران در نشست خبری بوده و سعی خواهیم کرد برای ارتباط صحیح مسئولان باشگاه با هواداران ارتباط بهتری میان خبرنگاران و مسئولان باشگاه برگزار کنیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پایان تصریح کرد: در ورزشگاه درفشی‌فر هم سالن کنفرانس اصحاب رسانه درنظر گرفته‌ایم و در چند وقت اخیر نشست‌های خبری سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در این مکان انجام شده تا با این کار، اصحاب رسانه در شرایط مساعدی بتوانند به اخبار تیم فوتبال پرسپولیس بپردازند و امیدوارم که بتوانیم برنامه‌های خوب دیگری که درنظر داریم را عملی کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)