پرسپولیس نیوز : مسوول اجرایی باشگاه پرسپولیس امروز طی حکمی پندار خمارلو را به عنوان سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس منصوب کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، دکتر طاهری نایب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس طی حکمی ضمن تقدیر از تلاش های مجتبی جانعلی به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، پندار خمارلو را به عنوان سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس معرفی کرد.
 

مدیر سابق روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: در مدت حضورم در باشگاه پرسپولیس از یاری همکاران و مسوولان باشگاه و اهالی رسانه بهره‌مند بودم که این جای تقدیر و تشکر دارد.

مجتبی جانعلی  افزود: روزی که به پرسپولیس آمدم هدفم کمک به مجموعه و برداشتن باری از روی دوش پرسپولیس بود. حضور در تیم پرطرفدار و بزرگ پرسپولیس برای من باعث افتخار بود. در این مدت از همکاری و کمک بی‌دریغ و صادقانه همکاران خوبم در روابط عمومی و همه بخش‌های باشگاه بهره‌مند شدم که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: در این مدت همچنین تلاش ما بر این بود که در حد توان و با توجه به شرایط خاصی که پرسپولیس با آن روبرو بود، رابطه خوبی با رسانه‌ها و افکار عمومی داشته باشیم.

جانعلی خاطرنشان کرد: در مقابل نیز در اکثر موارد همراهی و همکاری خوبی را از رسانه‌های محترم دریافت کردیم که اطمینان دارم همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در پایان گفت: آنچه اهمیت دارد این است که در زمان حضور، نهایت تلاش خود را برای مجموعه‌ای که در آن حضور داریم بکار ببندیم. من سعی کردم اینگونه عمل کنم و از صمیم دل برای مسوول جدید روابط عمومی باشگاه پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)