پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس دلیل اعتراض محمد رویانیان به برنامه‌ریزی مسابقات نیم فصل اول لیگ برتر را اعلام کرد.

حسین قدوسی درباره علت اعتراض محمد رویانیان به برنامه ریزی نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر گفت: بعد از اعلام برنامه نیم فصل اول لیگ برتر و نامه مهدی تاج به باشگاه‌ها و نظرخواهی درباره برگزاری این مسابقات، بررسی‌های لازم از سوی روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره این برنامه صورت گرفت و نتیجه آن به اطلاع مدیرعامل و سرمربی تیم رسید.

وی ادامه داد: قبل از هر دربی لیگ دو تیم خارج از تهران بازی دارند و برخلاف آن استقلال قبل از هر دو مسابقه در تهران بازی دارد.همچنین 9 بازی پرسپولیس در نیم فصل اول قبل از بازی‌های استقلال انجام می شود که این آمار در 14 بازی بسیار زیاد است این اتفاقات هم در فصل گذشته و هم در سه فصل پیش رخ داد اما هیچ نهادی به اعتراضات باشگاه پرسپولیس رسیدگی نکرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درادامه ا نتقادات خود اظهار داشت: پرسپولیس و استقلال دو تیم پر طرفدار هستند که نتایج آن‌ها در مسابقات لیگ تاثیر فراوانی روی همه دارد. متاسفانه در سه فصل اخیر همواره برنامه‌ریزی‌های لیگ به ضرر پرسپولیس بوده و امسال نیز تکرار شده است. باشگاه پرسپولیس بعد از انجام بررسی‌های دقیق تر یکی دو روز آینده نامه رسمی را به سازمان لیگ ارسال می‌کند. امیدواریم که به اعتراض باشگاه پرسپولیس رسیدگی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)