سرپرست مدیریت روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره پرونده برانکو توضیحاتی ارائه کرد.
علیرضا اشراف در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
قبل از اینکه مسئولیتی در باشگاه داشته باشم هوادار پرسپولیسم و استرس و نگرانی این روزهای هواداران رو کاملا درک میکنم اما اگر راجع به پرونده برانکو کمتر حرف زده شد بخاطر اینه که باشگاه سعی کرد در آرامش و به دور از جنجال و هیاهویی که وجود داره تصمیم‌گیری کنه و برای پرهیز از کارشکنی‌های احتمالی یا ایجاد اختلال در روند کار، مصلحت بر این بود که کمتر درباره برنامه باشگاه اطلاعات به بیرون درز کنه و بهترین راه‌حل‌ها برای بستن این پرونده و راحت کردن خیال هواداران پیدا بشه.
از همون روزها که برانکو هنوز در ایران بود و بعد از کسب افتخارات متعدد، ماه‌ها بود پولی نگرفته بود باید فکر این روزها می‌شد. حتی بعدتر از اون هم فرصت مصالحه با برانکو وجود داشت و مذاکراتی هم بین او و نمایندگان باشگاه انجام شد اما هر بار به دلیلی توافق لازم صورت نگرفت. تا اینکه بعد از شکایت برانکو، ماموریت سنگین تسویه حساب با مرد کروات و دستیارانش بر عهده مدیریت فعلی باشگاه افتاد. حقیقتا چند ماهه که برای بستن این پرونده جلسات متعددی در باشگاه برگزار شده و راهکارهای مختلفی هم اندیشیده شد اما به خاطر کمبود نقدینگی در باشگاه، هزینه‌های جاری، شرایط سخت اقتصادی بعد از کرونا و پرداخت پول طلبکاران متعدد که طلب‌شان از سالیان گذشته روی هم تلنبار شده بود، تعریف منابع مالی لازم برای پرداخت پول برانکو و دستیارانش با مشکل مواجه می‌شد. با این حال مدیریت باشگاه بر اساس چند منبع درآمدی از جمله انتقال علیرضا بیرانوند به آنتورپ بلژیک و باقیمانده مطالبات باشگاه در فیفا، برای بستن این پرونده اقدام کرده و همانطور که سرپرست باشگاه دیروز اعلام کرد علاوه بر پرداخت پول دستیاران، طلب خود برانکو هم طی چند بخش بهش پرداخت میشه تا این روزهای سخت یه پایان خوش داشته باشه.
ضمن اینکه درباره احتمال محرومیت باشگاه با چند کارشناس حقوقی مشورت شده و با توجه به ماده ۱۵ آیین‌نامه کمیته انضباطی فیفا، در تاریخ ۱۶ مرداد یک ماه به باشگاه فرصت نهایی داده میشه که پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش رو کامل کنه

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)