پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: قطعا برانکو درباره لیست نفرات سال بعد با مدیریت باشگاه صحبت کرده است.

پندار خمارلو درباره رونمایی از فهرست فصل آینده پرسپولیس اظهار داشت: گمانه زنی های این روزها درباره نفرات مورد نظر باشگاه برای فصل آینده را تائید نمی کنیم اما مسلما  برانکو و طاهری درباره نفرات مورد نظر تیم برای فصل آینده گفت و گو کرده اند که فقط خودشان در جریان این بحث هستند. ضمن اینکه تیم ما در شرایط حساسی قرار دارد و تمرکزمان باید روی بازی های باقی مانده در لیگ باشد و حرفه ای نیست که بخواهیم به بازیکنان فصل بعد و لیست مورد نظر سرمربی تیم بپردازیم و تیم را وارد این فضا کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا مهرداد اولادی از باشگاه پرسپولیس طلبی دارد بیان داشت: از زمانی که ما در باشگاه هستیم نه خود مرحوم اولادی و نه فردی از طرف او مراجعه نکرده است و قطعا اگر کسی مراجعه کند و باشگاه به اینجا برسد که مرحوم اولادی طلبی داشته است، برای پرداخت آن اقدامات لازم را انجام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس درباره صحبت های علی دایی مبنی بر اینکه مذاکره ای با باشگاه پرسپولیس نداشته است گفت: دایی درست می گوید چون خود ایشان با دکتر طاهری مذاکره نکرده اند و فقط وکیل ایشان با بخش حقوقی باشگاه صحبت هایی را انجام داده است که هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده اند.

خمارلو درباره شکایات بازیکنان خارجی از باشگاه نیز گفت: خوشبختانه باشگاه موفق شد پرونده های مورد نظر را به سرانجام برساند و نامه نگاری هایی صورت گرفت و توافق نامه هایی نیز امضا شد و دیگر خطر کسر امتیاز باشگاه را تهدید نمی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)