پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از سمت خود کناره‌گیری کرد.

حسین قدوسی اظهار داشت: به دلیل فشارهای کاری و برخی مشکلات شخصی و خستگی به این جمع بندی رسیدم که در حال حاضر نمی‌توانم به پرسپولیس کمک کنم و به همین دلیل از سمتم کناره‌گیری کردم. این موضوع را تلویحا و به صورت غیرمستقیم به آقای رحیمی انتقال داده‌ام و امیدوارم ایشان با استعفای بنده موافقت کند.

وی خاطرنشان کرد: حدود 30 ماه در باشگاه پرسپولیس فعالیت کردم و در این مدت خبرنگاران همکاری خیلی خوبی با مجموعه باشگاه پرسپولیس داشتند و به جرأت می‌توانم بگویم خبرنگاران ورزشی جزء پاک‌ترین و سالم‌ترین خبرنگاران هستند.

مدیر مستعفی روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در این مدت روزهای تلخ و شیرین و سخت و دشواری را پشت سر گذاشتم و امیدوارم وظایفم را به درستی انجام داده باشم و هواداران مجموعه باشگاه پرسپولیس از من رضایت کافی داشته باشند.

قدوسی یادآور شد: باید از رویانیان و پروین و سایر مدیران‌عامل پرسپولیس تشکر کنم که در این مدت مرا تحمل کردند. اکنون شرایطی برایم به وجود آمده که بیش از این نمی‌توانم به باشگاه محبوبم خدمت کنم و امیدوارم بار این مسئولیت از دوش من برداشته شده و فرد دیگری این مسئولیت را برعهده گیرد.  رحیمی مدیرعامل کاربلد و باتجربه‌ای است و می‌تواند با گرفتن تصمیم‌های مناسب در پرسپولیس موفق شود. امیدوارم که همه به او کمک کنند تا مشکلی در پرسپولیس نداشته باشد.

وی ادامه داد: در مدت حضورم در باشگاه پرسپولیس رسانه‌ها، سردبیران و خبرنگاران با من و باشگاه پرسپولیس کمال همکاری را داشتند که می‌خواهم از آنها تشکر کنم و اگر در زمان حضورم در پرسپولیس باعث رنجش خبرنگاران یا رسانه‌ها شده‌ام از آنها عذر می‌خواهم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)