پرسپولیس نیوز : مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در مراسم افتتاحیه بیستمین دوره مسابقات فوتبال جام شهدای روستای زایر عباسی شهرستان دشتی استان بوشهر حضور یافت و با خانواده شهیدان «شباب» دیدار کرد.

محمد رویانیان عصر روز پنجشنبه راهی بوشهر شد و در روستای زایر عباسی از توابع شهرستان دشتی، در مراسم افتتاحیه بیستمین دوره مسابقات فوتبال جام شهدا حضور یافت.

رویانیان همچنین در دیدار با خانواده شهیدان شباب در روستای زایر عباسی حضور یافت و از مقام شامخ شهدای این روستا و خانواده آنان تجلیل کرد.

رویانیان در این دیدار از پدر دو شهید روستای زایر عباسی، شهیدان سهراب شباب و علی فقیه تجلیل کرد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: باید ورزش و همه زندگی ما در مسیر واقعی شهدا که همانا عدالت است باشد.

رویانیان گفت: افتتاحیه مسابقات جام شهدا، درس خوبی به ما داد تا بدانیم که فوتبال، سیاست، اقتصاد و هر آنچه که داریم وقتی ارزش پیدا می‌کند که در مسیر حق قرار گیرد.

رویانیان تاکید کرد: باید فضای باشگاه پرسپولیس فضای معنوی‌تری شود و ما هر چه داریم از شهدا داریم و امروز در این روستای کوچک در استان بوشهر شهدای سرافراز و خانواده شهدا درس بزرگی به ما یاد دادند. بنده افتخار می‌کنم که در روستای زایر عباسی و در جنوب کشور و در حضور پدر دو شهید گرانقدر هستم.

 

به گزارش ایرنا، محمد رویانیان عصر امروز (پنجشنبه) در آیین افتتاح بیستمین دوره مسابقات فوتبال جام شهدای روستای زایر عباسی شهرستان دشتی استان بوشهر گفت: این آیین در این روستا، امروز درس خوبی به ما داد و یاد گرفتیم که فوتبال، ورزش، سیاست، افتصاد و هر آنچه داریم وقتی ارزش پیدا می کند که در مسیر حق و عدالت قرار گیرد.

وی افزود: باید فضای باشگاه پرسپولیس، فضایی معنوی تر و ارزشی تر شود زیرا ما هرچه داریم از شهدا داریم و امروز در این روستای کوچک در استان جنوبی بوشهر، شهدای سرافراز و خانواده شهدا و جوانان این روستا درس بزرگی به ما یاد دادند.

رویانیان گفت: در این روستا ادبیات با معنایی ایجاد شده است، فوتبال با نام شهدا پیونده خورده و این برای ورزش فوتبال بسیار زیبا و ارزشمند و یک کار فرهنگی بزرگ است.

وی افزود: شهدا نماد حق، حقانیت، اسلام، خداجویی و عبودیت هستند و ما باید از این فضای معنوی شهدا درس بگیریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: قدر این انقلاب و نظام و ولایت را بدانیم زیرا در سایه این نظام مقدس اسلامی به خودکفایی، رشد، توسعه و عدالت، آزادی، استقلال و پیروزی دست یافته ایم.

وی اضافه کرد: برای حفظ این اسلام، انقلاب، شهدا و سرزمین بزرگ اسلامی تا آخرین نفس ایستاده ایم و یاد گرفته ایم هر کس با رهبرش باشد، گم نمی شود و به انحراف نمی رود و سعادت و دنیا و آخرت ادامه همین راه است.

رویانیان گفت: روستای زایر عباسی با تقدیم شهید مهدوی سردار مبارزه با آمریکا در خلیج فارس به ما و همه جوانان وطن درس بزرگی داده است که می شود در مقابل بزرگ ترین ناو آمریکا ایستاد و مشت محکمی به دهان کسانی زد که می خواهند به این انقلاب تجاوز کنند.

رویانیان همچنین در دیدار با خانواده شهیدان ˈشبابˈ در روستای زایر عباسی شهرستان دشتی دیدار کرده و از مقام شامخ شهدای این روستا و ایثار و فداکاری خانواده آنان تجلیل کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران در این دیدار گفت: امروز افتخار می کنم در روستای زایر عباسی شهرستان دشتی در جنوب کشور و در حضور پدر دو شهید از این روستا هستم.

وی افزود: این روستا با نام خدا، دین و شهدا گره خورده است و برای من جای افتخار دارد که در این روستای کوچک از نظر وسعت و جمعیت اما بزرگ از نظر ارزش و ایثار حضور پیدا کرده ام.

رویانیان اضافه کرد: هر گوشه ای از ایران محل دفن شهداست و این روستا به عنوان پایگاه بزرگی برای اعتلای قرآن و دین و سرافرازی ملت ایران است.

وی ادامه داد: شهدا جانشان را در راه حفظ و اعتلای دین اسلام و کشور اهدا کردند و حضور در بین خانواده شهدا برای ما جای افتخار دارد.

رویانیان در این دیدار، از پدر دو شهید روستای زایر عباسی شهرستان دشتی استان بوشهر، شهیدان سهراب شباب و علی فقیه تجلیل کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)