مدیرمجموعه ورزشی آزادی تهران با قدردانی از تماشاگران به دلیل آسیب نرسیدن به امکانات این مجموعه درلیگ سیزدهم،گفت: چنانچه بودجه مناسبی تخصیص یابد در طبقه دوم نیز صندلی نصب می شود.

توفیق کابلی در گفت وگو با ایرنا افزود: خوشبختانه مجموعه ورزشی آزادی در لیگ سیزدهم باآسیبی مواجه نشد و این مساله نشان می دهد که تماشاگران فوتبال ایران حرفه ای هستند و به خوبی می دانند که امکانات موجود متعلق به خود آنان است.

وی افزود: بسیار خوشحالم که آسیب خاصی در این فصل به مجموعه وارد نشد تا بتوانیم با توان بهتر به دنبال تکمیل امکانات باشیم.

کابلی عنوان کرد: لیگ سیزدهم با حداقل هزینه ها برای ورزشگاه آزادی به پایان رسید و مقداری تعمیرات نیاز است که این مساله ارتباطی به تماشاگران ندارد.

وی ادامه داد که عوامل مجموعه ورزشی آزادی تلاش خواهند کرد تا ورزشگاه را برای لیگ چهارم که از 22 مردادماه آغاز می شود به بهترین نحو آماده سازند.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی همچنین ابراز امیدواری کرد در لیگ آینده از لحاظ کیفی شاهد برگزاری دیدارهای بهتری باشیم.

وی در پاسح به این سوال که مجموعه ورزشی آزادی برای نهایی شدن تمام امکانات به چه هزینه ای نیاز دارد گفت: بودجه مصوبی برای مجموعه داریم که مرحله به مرحله در اختیار ما قرار می گیرد و مشکلی از این بابت وجود ندارد، اما برای صندلی دار شدن طبقه دوم و زیباسازی ورزشگاه 100 هزار نفری نیاز به تخصیص بودجه خاصی است.

کابلی عنوان کرد: پیگیری لازم را انجام داده و جلساتی با مدیر شرکت تجهیر و توسعه اماکن ورزشی برگزار کرده ایم که امیدوارم این بودجه در اختیار مجموعه قرار بگیرد تا با آغاز لیگ چهاردهم زیباسازیهای لازم را برای ورزشگاه 100 هزار نفری انجام دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)