مدیر مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره وضعیت صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اعلام کرد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مصطفی زارعی مدیر مجوز باشگاه‌ها گفت: صبح امروز (دوشنبه) دومین جلسه بررسی و رفع مشکلات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای اخذ مجوز باشگاهی در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. در این جلسه که با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونین وزیر، رئیس فدارسیون فوتبال و مدیران عامل دو باشگاه برگزار شد، مهمترین چالش‌های پیش روی استقلال و پرسپولیس برای اخذ مجوز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: وزیر ورزش در ابتدای جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به جایگاه این دو باشگاه در بین هواداران اشاره و اعلام کرد به همین دلیل وزارت ورزش نقش خود را در حل مشکلات دو باشگاه ایفا می‌کند. ایشان به پیگیری‌های این وزارت برای حل مشکل چندین ساله مالکیت اشاره کرد.

مدیر مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: آقای هاشمی در این نشست مطرح کرد که با موافقت هیئت دولت 80 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس واگذار شده و واگذاری سهام باشگاه استقلال نیز در دستور کار است.

زارعی همچنین تصریح کرد: مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در ادامه ضمن تشکر از وزارت ورزش برای برگزاری این جلسه، این پیگیری‌ها و اقدامات وزارت ورزش را اقدامی بسیار مؤثر و روبه جلو برای این دو باشگاه و فوتبال برشمرد. در ادامه جلسه مشکلات دو باشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد کار گروهی از نمایندگان دو باشگاه و شرکت توسعه برای آماده سازی مدارک و مستندات مورد نیاز برای استادیوم آزادی تشکیل شود.

وی در خاتمه اظهار داشت: همچنین مقرر شد دو باشگاه برنامه‌ریزی لازم برای تهیه صورت‌های مالی حسابرسی شده پایان دوره و میان دوره، تسویه بدهی‌های معوق به بازیکنان و کادر فنی و ارگان‌های اجتماعی را پیگیری کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)