پرسپولیس نیوز :  مدیر کل ورزش و جوانان قزوین گفت: قزوین ظرفیت‌های لازم برای فعالیت‌های ورزشی را داراست و این آمادگی را دارد که از امکاناتی که در این استان وجود دارد برای ارتقاء سطح ورزش استان در زمینه‌های مورد علاقه در خدمت ورزش باشیم و این را با کمال میل عرض می‌کنم.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، محسن حق‌شناس مدیر کل ورزش و جوانان قزوین پس از حضور در مراسم مدارس فوتبال پرسپولیس در قزوین گفت: خدا را شاکرم که به ما توفیق داد تا از نزدیک در خدمت دسته گل‌های عزیز و آینده سازان میهن اسلامی باشیم و خدا را از این جهت مضاعف شاکرم که در این بزم صمیمی در خدمت اولیاء محترم، ارجمند و زحمتکش و علاقمند به ورزش و تربیت بدنی هستیم و همچنین خدا را شکر می‌کنم که در این مجلس با شکوه که با حضور قرمزها تشکیل شده در خدمت بزرگان فوتبال این مملکت خاصه مسوولان باشگاه پرسپولیس، مرتضی فنونی‌زاده و نجم‌الدین بخشی هستیم.

وی افزود: ما خاطرات بسیار خوبی را از بازیکنان ارزشمند و ارزنده باشگاه پرسپولیس همچون مرتضی فنونی‌زاده و همه پیشکسوتان داریم. این عزیزان و بزرگواران استوانه‌های فوتبال بوده‌ و هستند و با تمام وجود به این عزیزان افتخار می‌کنیم.

حق‌شناس در ادامه تصریح کرد: دسته گل‌های ما همچون معدن هستند که باید به بهترین شکل آنها را استخراج کرد و باید تشکر ویژه‌ای داشته باشیم از باشگاه پرسپولیس و سردار محمد رویانیان که با یک طرح حساب شده، این معادن را کشف و استعدادهای با قابلیت را از آن استخراج می‌کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان قزوین در ادامه گفت: ستار آقامحمدی مدیر مدارس فوتبال پرسپولیس در قزوین، مدیران و مربیان عزیزشان وظیفه سنگینی را در این شهرستان بر عهده دارند و آن کشف استعدادهای ناب این مرز و بوم در قزوین است. چه بسا چند نفر از این بچه‌ها انشاء‌ا… چند سال بعد استوانه‌های تیم ملی خواهند بود.

محسن حق‌شناس خاطرنشان کرد: به عنوان عضو کوچکی از دستگاه ورزش قزوین و به عنوان یکی از کسانی که به باشگاه‌های قرمز و آبی علاقه‌مندم باید بگویم که شهرستان قزوین ظرفیت‌های لازم برای فعالیت‌های ورزشی را داراست و این آمادگی را دارد که از امکاناتی که در این استان وجود دارد برای ارتقاء سطح ورزش استان در زمینه‌های مورد علاقه و هم متقابلا در خصوص رفع بعضی از مشکلات احتمالی باشگاه پرسپولیس در خدمت شما باشیم و این را با کمال میل عرض می‌کنم.

وی در ادامه گفت: استان قزوین ثابت کرده که در بسیاری از رشته‌ها می‌تواند سرآمد ورزش کشور باشد. ما در این ایامی که از سال 1392 گذشته تا به امروز بیش از 400 مدال طلا، نقره و برنز مسابقات کشوری را در رشته‌های مختلف کسب کرده‌ایم. این نشانگر وجود استعداهای ناب در سطح استان است و من یقین دارم انشاء‌ا… با پشتکاری که جوانان و مربیان شایسته در این استان دارند، شاهد باشیم که ورزشکاران این استان در بلندای ورزش این مملکت خودنمایی کنند.

وی در پایان افزود: من از تعامل و همکاری باشگاه پرسپولیس، مدارس فوتبال پرسپولیس در قزوین، اولیاء و مربیان زحمتکش مدارس فوتبال پرسپولیس در قزوین تشکر و تقدیر می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)