پرسپولیس نیوز: میزبانی تیم‌های ایرانی در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد.

به گزارش پرسپولیس نیوز به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در جلسه‌ای که امروز با حضور علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش و انصاری‌فرد، خلیل زاده و حمیداوی مدیران عامل سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و شهر خودرو با ویندسور جان دبیرکل AFC انجام شد، تیم ایرانی توانست از حق نمایندگان کشور دفاع کند و با تایید AFC تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان رقبای خود خواهند بود.

همچنین مقرر شد دیدارهای دو تیم استقلال و شهر خودرو در مرحله پلی آف طبق برنامه ریزی قبلی AFC خارج از ایران برگزار شود و تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی میزبان حریفان خود باشند.

در جلسه‌ای که امروز با حضور علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان، محمدحسن انصاری‌فرد، اسماعیل خلیل‌زاده و فرهاد حمیداوی مدیران عامل باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و شهر خودرو که با حضور دبیر کل AFC برگزار شد در نهایت مسؤولان این ۳ باشگاه و معاون وزیر موفق شدند از AFC ضمانت برگزاری بازی‌های نمایندگان ایران به میزبانی ایران را بگیرند.

طبق توافق حاصل شده و ضمانتی که AFC داده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های رفت تیم‌های ایرانی میهمان هستند اما بازی‌های برگشت به میزبانی ایران برگزار می‌شود و AFC این تضمین را داده است تا شروع دور برگشت ایران بتواند میزبانی مسابقات را بر عهده بگیرد.

طبق توافقی مهمی که صورت گرفته، بازیهای دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در تهران (استقلال و پرسپولیس)، اصفهان (سپاهان) و مشهد (شهرخودرو) برگزار خواهد شد.

همچنین تیم ملی فوتبال ایران هم مشکلی برای میزبانی بازیهای خود نخواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)