بازیکن تیم فوتبال نفت تهران یکی از گزینه‌های مد نظر آبی‌پوشان برای فصل آینده است.

به گزارش تسنیم، بهرام افشارزاده به علی نظری جویباری قائم مقام فصل گذشته ماموریت داده تا مذاکره با بازیکنان مد نظر امیر قلعه‌نویی را آغاز کند. در همین راستا، روز گذشته (پنج‌شنبه) نظری جویباری با وریا غفوری بازیکن نفت تهران مذاکرات اولیه را انجام داد.

غفوری با تایید این خبر گفت: چند روز پیش منصور پورحیدری و روز گذشته هم نظری جویباری با من صحبت‌هایی برای آمدن به استقلال انجام دادند و قرار است در روزهای آینده نشستی با آنها داشته باشم.

غفوری سال گذشته در دیدار رفت نفت تهران و استقلال در ورزشگاه تختی از فاصله 40 متری دروازه مهدی رحمتی را باز کرد.

 

 غفوری: احتمال رفتنم به استقلال پایین است

بازیکن فصل گذشته نفت‌تهران گفت: دوست ندارم در تیمی بازی کنم که در آن آرامش فوتبالی نداشته باشیم و مدام دنبال پولم بدوم.

وریا غفوری درباره مذاکره‌اش با باشگاه استقلال اظهار داشت: چند روز پیش آقای پورحیدری با من صحبت کرده بود و روز گذشته هم علی نظری جویباری بار دیگر برای پیوستن به استقلال صحبت‌هایی انجام داد و قرار شد تا چند روز آینده نشست دیگری با هم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه احتمال رفتنش به استقلال کم است، ادامه داد: به غیر از استقلال از سپاهان و ذوب‌آهن پیشنهاد دارم که پیشنهاد سپاهان جدی است. دوست ندارم در تیمی بازی کنم که در آن آرامش فوتبالی نداشته باشیم و مدام دنبال پولم بدوم.

بازیکن فصل گذشته نفت‌تهران تصریح کرد: تجربه ثابت کرده حضور در تیم‌های استقلال و پرسپولیس سخت است و بازیکنان برای گرفتن پول با مشکلات زیادی روبرو هستند.

غفوری در مورد اینکه در مصاحبه قبلی خود از ابراز علاقه‌اش برای پیوستن به استقلال خبر داده بود، گفت: نگفته یودم که علاقه دارم به استقلال بروم، بلکه گفته بودم دوست دارم با خسرو حیدری هم‌بازی شوم. هنوز تکلیف رفتنم به استقلال مشخص نیست.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)