مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در خصوص مذاکره این باشگاه با خلعتبری و اکبرپور گفت: در فصل نقل و انتقالات هیچ چیز بعید نیست.

صادق رئیسی‌کیا در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص مذاکره باشگاه راه‌آهن با محمدرضا خلعتبری و سیاوش اکبرپور اظهار داشت: در فصل نقل و انتقالات امکان مذاکره با هر بازیکنی وجود دارد و هیچ بعید نیست و شاید در آینده‌ای نزدیک این نفرات به جمع ما بپیوندند. ما می‌توانیم با هر بازیکنی که آزاد است مذاکره کنیم و اگر بازیکنی قرارداد هم دارد از طریق باشگاهش با او مذاکره خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه در صورت حضور خلعتبری پول عجمان را پرداخت خواهند کرد یادآور شد: قطعا اگر مذاکرات انجام و نهایی شود تمام جوانب کار را در نظر خواهیم گرفت و هیچ مشکلی هم وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در خصوص نتیجه مذاکره با علی کریمی تصریح کرد: ما منتظر جواب کریمی هستیم. سرمربی تیم خواهان جذب او شده و باشگاه هم اقدامات لازم را انجام داده است. باید منتظر بمانیم و جواب او را بگیریم.

رئیسی‌کیا در خصوص اینکه آیا با پادوانی مدافع فولاد مذاکره کرده‌اند یا خیر گفت: هم‌اکنون در حال بررسی هستیم تا در آ‌ینده در مورد او تصمیم بگیریم.

وی در مورد حضور مربی آلمانی در کادرفنی این تیم گفت: او هم‌اکنون در تهران است و بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد. شاید 2،3 روز آینده درباره او تصمیم نهایی را بگیریم.

وی در مورد انتخاب اعضای هیأت مدیره تصریح کرد: هم‌اکنون فصل نقل و انتقالات است و درگیر جذب بازیکن هستیم و برای انتخاب اعضای هیأت مدیره و کمیته فنی نیاز به زمان داریم.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در مورد حضور عابدینی در باشگاه تاکید کرد: انتخاب اعضای جدید نیاز به زمان دارد تا ثبت شود. اسامی زیادی در این زمینه مطرح می‌شود، البته حضور افرادی که در سایر باشگاه‌ها مشغول به کار هستند محدودیت‌هایی دارد. من هم‌اکنون اسم هیچ شخصی را نه تایید و نه تکذیب می‌کنم.

وی در مورد انتخاب دروازه‌بان تصریح کرد: در حال مذاکره هستیم و در چند روز آینده یکی دو گلر که به احتمال فراوان خارجی خواهند بود به ترکیب تیم اضافه خواهند شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)