خبرگزاری پرسپولیس : رئیس سازمان لیگ بوکس گفت: با ناطق نوری صحبت کردم تا با رویانیان و فتح‌الله زاده برای حضور تیم‌های پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر بوکس صحبت‌ کند.

امیر دلشاد در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر بوکس، اظهار داشت:‌ برای برگزاری لیگ برتر بوکس تا به امروز 3 تیم اعلام آمادگی کردند. مدیرکل تربیت بدنی استان خوزستان خیلی با ما همکاری کرده و قرار است یک تیم از استان آنها در مسابقات لیگ‌برتر شرکت کند. تیم دوم سیستان و بلوچستان و تیم سوم هم تیم پیوند ساپکو هستند که حضورشان در لیگ برتر قطعی شده است.

وی افزود: من به تمام استان‌ها برای حضور در لیگ برتر بوکس نامه دعوت نامه ارسال کرده‌ام، اما آنها به دلیل نداشتن اسپانسر حاضر نیستند در لیگ برتر شرکت کنند. بنده باز هم در حال نامه‌ نگاری هستم به برخی استان‌ها که توانایی حضور در لیگ‌برتر را دارند و امیدوارم تا آخر دی‌ماه یک تیم اعلام آمادگی کند تا لیگ را با 4 تیم برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از تیم‌های استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ برتر بوکس دعوت کرده‌اید یا خیر گفت: ناطق نوری ارتباط خوبی با فتح‌الله‌زاده و رویانیان دارد. به او پیشنهاد دادم تا با آنها صحبت کند تا یک تیم از آبی‌پوشان نیز در لیگ‌برتر حضور داشته باشند.

رئیس سازمان لیگ گفت:‌ بنده همه تلاشم را می‌کنم تا لیگ برگزار شود، به هر حال اگر لیگ امسال نیز برگزار شود، علاوه بر اینکه بوکسورهای ملی پوش از آمادگی بالایی برخوردار می‌شوند یک منبع درآمدی هم خواهند داشت.

دلشاد در پایان خاطرنشان کرد: ‌برگزاری مسابقات منطقه‌ای خیلی به بوکس ما کمک می‌کند. حسین نُهرودی طی برگزاری این مسابقات نفرات خوبی را شناسایی کرده است. متاسفانه در برگزاری این رقابت‌ها مسئولان هیئت استان خراسان جنوبی و هرمزگان با ما همکاری نکردند.

 

وی ادامه داد: برایم جای سؤال دارد که برخی از دوستان که 20 سال است رئیس هیئت بوکس استان‌ هستند، 200 هزار تومان ندارند تا یک مینی‌بوس بگیرند و بوکسورهای خود را راهی مسابقات کنند. امیدوارم مسابقات منطقه‌ای که به پایان رسید، در بخش جوانان و نوجوانان این طرح پیگیری شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)