پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس با محسن بنگر برای تمدید قرارداد به توافق اولیه دست یافته و مذاکراتی را هم با مهرداد پولادی انجام داده است.

باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با مهرداد پولادی با این بازیکن وارد مذاکره شده اما طرفین هنوز به توافق نرسید‌ه‌اند. شنیده می‌شود سپاهان با یک پیشنهاد خوب درصدد جذب این بازیکن است.

همچنین محسن بنگر مدافع فصل گذشته سرخپوشان با این تیم برای ادامه همکاری در فصل بعد به توافق اولیه دست پیدا کرده و به احتمال زیاد فصل آینده هم در پرسپولیس خواهد ماند.

*‌ کریم انصاری‌فرد هم با توجه به اعتمادی که دایی به او دارد به احتمال فراوان در پرسپولیس ماندنی خواهد شد. این در شرایطی است که در روزهای گذشته اعلام شده بود انصاری‌فرد هنوز با باشگاه پرسپولیس به توافق نرسیده است.

* خبر دیگر اینکه از بین شجاع خلیل‌زاده و سید جلال حسینی یک نفر فصل آینده پیراهن پرسپولیس را برتن خواهد کرد. این دو بازیکن مدنظر سپاهان هم هستند و باید دید کدام یک از آنها راه اصفهان را در پیش می‌گیرد و کدام یک پرسپولیسی می‌شود.

خلیل‌زاده مذاکراتی با پرسپولیس داشته و حتی گفته می‌شود قرارداد داخلی هم بسته است. با این حال این بازیکن منتظر تصمیم حسینی است تا درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)