مرجع خبری پرسپولیس : محمد رویانیان قصد دارد به هر قیمت ممکن تیم متفاوتی را در نیمه فصل دوم لیگ برتر روانه مسابقات کند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ شکست سنگین پرسپولیس در دربی 73 و خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را به تکاپو انداخت تا تحت هر شرایطی تیم متفاوتی را در ادامه مسابقات لیگ روانه میدان کند.

بعد از محرومیت شیث رضایی و محمد نصرتی از حضور در میادین فوتبال، رویانیان موازی با مذاکره جهت عقد قرارداد با یک مربی مطرح خارجی در تماس با مدیران باشگاه العربی قطر خواستار به خدمت گرفتن هادی عقیلی شد.

 

عقیلی که با قرارداد نجومی یک میلیون و سیصد هزار دلاری از سپاهان به العربی قطر رفته بود این روزها شرایط خوبی در این کشور ندارد و احتمال بازگشت او به لیگ برتر ایران زیاد است، از همین رو محمد رویانیان قصد دارد به هر قیمت ممکن این بازیکن را به ترکیب تیمش اضافه کند.

 

البته باشگاه العربی اعلام کرد به هیچ عنوان قصد از دست دادن این مدافع ایرانی را ندارد اما شرایط نابسامان این تیم در لیگ قطر و مشکلات هادی عقیلی با مسئولان این تیم ممکن است در نهایت این باشگاه را به جدایی این بازیکن ترغیب کند.

 

باید دید محمد رویانیان می تواند این مدافع ارزشمند را قرمزپوش کند یا العربی اجازه جدایی نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا را صادر نخواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)