مدیران باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات بازیکن سابق تیم خود با مدیر برنامه او وارد مذاکره شدند.

تیم پرسپولیس در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر، روز پنج‌شنبه در اراک به مصاف آلومینیوم خواهد رفت. این در شرایطی است که به نظر می‌رسد پرسپولیس نتواند از چهار خرید جدید خود در این بازی استفاده کند.

عیسی آل‌کثیر، عبدالکریم حسن، اوستون اورونوف و ابوالفضل بابایی چهار خرید جدید پرسپولیس هستند که فعلا به خاطر بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه نمی‌توانند قرارداد خود را ثبت کنند و کارت بازی بگیرند.

پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس به خاطر بدهی مالیاتی به بوژیدار رادوشوویچ و بدهی به رضا اسدی بسته است. مسئولان باشگاه پرسپولیس معتقد هستند اگر همین امروز هم بدهی مالیاتی رادو پرداخت شود، باتوجه به زمانبر بودن پروسه نامه نگاری به فیفا و باز شدن پنجره، خرید‌های جدید پرسپولیس به بازی با آلومینیوم نمی‌رسند.

حالا باید دید که آیا مدیران باشگاه پرسپولیس می‌توانند پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را پیش از بازی با آلومینیوم باز کنند یا خیر.

یکی از شاکیان پرسپولیس، رضا اسدی مهاجم فعلی تیم سپاهان و بازیکن سابق سرخ‌پوشان است که به دلیل عدم دریافت مطالبات خود از این باشگاه شکایت کرده و مدیران پرسپولیس موظف هستند در کنار پرداخت رقم مالیات قرارداد بوژیدار رادوشویچ، مطالبات بازیکن سابق خود را هم پرداخت کنند تا پنجره این باشگاه باز شود.

از همین رو مدیران پرسپولیس با مدیربرنامه این بازیکن جلسه‌ای خواهند داشت تا در خصوص نحوه پرداخت مطالبات اسدی تصمیم‌گیری کنند تا هر چه سریع‌تر این پرونده شکایتی هم مختومه اعلام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)