پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس می‌گوید از دو روز پیش مذاکره دیگری با "روجینیو" هافبک برزیلی مورد نظر این باشگاه صورت نگرفته است.

مهدی خواجه وند درباره آخرین وضعیت مذاکره باشگاه پرسپولیس با روجینیو اظهار کرد: اتفاق خاصی رخ نداده است. آخرین بار دو روز پیش با این بازیکن مذاکره کردیم و جلسه دیگری تشکیل نشد. حالا باید ببینیم آیا نشست دیگری بین ما و این بازیکن برگزار می‌شود یا خیر.

وی افزود: هنوز تاریخی برای برگزاری جلسه و ادامه مذاکره با روجینیو تعیین نشده است. الان نمی‌توان به صورت قطعی درباره حضور یا عدم حضور این بازیکن در پرسپولیس صحبت کرد. به هر حال ما چند بازیکن دیگر هم مدنظر داریم و طبق اولویت‌هایمان با آنها مذاکره می‌کنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره حضور نیلسون در تمرین روز دوشنبه پرسپولیس با وجود تاکید حمید درخشان به نخواستن این بازیکن، گفت: ما با نیلسون در حال مذاکره هستیم. او از مرخصی برگشته است و مدیربرنامه هایش پیگیر یکسری مسائل است.

خواجه وند درباره تهدید نیلسون به شکایت از فیفا هم تصریح کرد: امیدواریم با این دروازه بان به توافق برسیم و رضایتش را جلب کنیم. گویا نیلسون روز گذشته به باشگاه رفته بود ولی علی اکبر طاهری (نایب رئیس باشگاه) حضور نداشت.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)