خبرگزاری پرسپولیس : مربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار گفت: شاید روی کاغذ کار راحت‌تری برای پیروزی داشته باشیم، اما روی تشک حوادث دیگری رقم می‌خورد.

سیدمراد محمدی درباره دیدار مقابل سایپا در هفته سوم لیگ برتر کشتی آزاد گفت: با توجه به شکست مقابل ثامن در هفته اول، پیروزی مقابل صدرا در هفته دوم از اهمیت بالایی برای ما برخوردار بود.

وی ادامه داد: شرایط بهتری نسبت به هفته‌های گذشته داریم، از شوک باخت مقابل ثامن خارج شده‌ایم و فشار روی تیم کمتر شده است. در هفته دوم 90 درصد ترکیب تیم را تغییر دادیم و نتیجه هم گرفتیم. تنها تیمی بودیم که نسبت به هفته اول در 6 وزن تغییر داشتیم.

مربی پرسپولیس تصریح کرد: به ارزیابی مناسبی از کشتی‌گیرانمان رسیده‌ایم و می‌دانیم در چه شرایطی قرار دارند. سایپا هم تیم جوان و باانگیزه‌ای دارد مانند ما صاحب یک پیروی و یک شکست است. رقابت‌های امسال بسیار نزدیک است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد کدام تیم از پیش برنده است.

محمدی خاطرنشان کرد: تا به اینجا هم تمام پیروزی‌ها با حداقل اختلاف بوده است که نشان از نزدیکی ‌رقابت‌ها دارد. شاید روی کاغذ شانس بیشتر و کار راحت‌تری برای پیروزی داشته باشیم، اما روی تشک حوادث دیگری رقم می‌خورد و نتیجه روی تشک تعیین می‌شود.

تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار پنجشنبه هفته جاری در چارچوب هفته سوم لیگ برتر کشتی آزاد میهمان سایپا تنکابن است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)