پرسپولیس نیوز : مراسم اولین سالگرد درگذشت پدر محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ظهر امروز در مسجد امام حسین (ع) قم برگزار شد.

مراسم اولین سالگرد درگذشت پدر محمد رویانیان با حضور مسئولان کشوری و لشگری برگزار شد.

در این مراسم فرمانده نیروی انتظامی استان قم، فرزند آیت‌ا… العظمی بهجت، مسئول دفتر آیت‌ا… محفوظی، نماینده دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، مدیر کل روابط عمومی مجلس، شهردار قم، هیأت پارلمانی ناجا، معاون پارلمانی قوه قضائیه، مدیران ستاد حمل و نقل و سوخت کشور، مدیران آکادمی و کانون هواداران باشگاه پرسپولیس در استان قم، قائم مقام، معاونین و مدیران باشگاه پرسپولیس، هیأت امنا و رئیس دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس به همراه جمعی از دانشجویان این مرکز آموزشی، مربیان و ورزشکاران تیم‌های پایه و تیم‌های غیر فوتبال باشگاه پرسپولیس از جمله چهره‌های شاخصی بودند که با حضور در مراسم سالگرد آن مرحوم، به مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و خانواده رویانیان تسلیت گفته و با آنها ابراز همدردی کردند.

حمید استیلی رئیس شورای آکادمی پرسپولیس و مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال ایران نیز در این مراسم حضور یافتند.

محمد رویانیان روز گذشته در گفتگوی تلفنی با سعید شیرینی و یحیی گل‌محمدی تاکید کرده بود به واسطه برگزاری دیدار پرسپولیس و مس کرمان در روز جمعه‌، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در مراسم سالگرد پدرش راهی قم نشوند.

جمعی از مردم شهرستان قم بویژه اهالی خیابان خیام و بلوار امام حسین (ع) در این مراسم حضور چشمگیری داشتند.

برخی از هواداران پرسپولیس در قم که برای عرض تسلیت به مدیر عامل باشگاه در این مراسم حضور یافته بودند، فرصت را مغتنم شمرده و پس از پایان این مراسم دور محمد رویانیان حلقه زده و سوال‌های متعددی را درباره مسائل مختلف باشگاه و تیم فوتبال از وی جویا ‌شدند.

محمد رویانیان از همه آنهایی که در این مراسم حضور یافته بودند تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود که بتواند در مراسم شادی همه عزیزانی که در یک سال اخیر با حضور در مراسم‌ها و یا با تماس تلفنی با وی ابراز همدردی کرده‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، زنده یاد حاج افراسیاب رویانیان سال گذشته در روزهای پایانی سال، دار فانی را وداع گفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)