پرسپولیس نیوز : در روزهایی که پیشکسوت پرسپولیس از نامهربانی پرسپولیسی ها گلایه می کند و مراسم ختم هوادار پرسپولیس هم چندان سرخ نبود، مراسم ختم مادر یکی از شهرداران مناطق تهران پر از پیشکسوتان پرسپولیس بود.

در روزهایی که وحید قلیچ در بیمارستان بستری است و گلایه می کند که حتی در روزهای تعطیل خبری از قدیمی های پرسپولیس و همبازیانش نیست و چشمش به در خشک می شود اما چهره آشنایی از فوتبال پرسپولیس نمی بیند،در روزهایی که همه دم از هوادار می زنند اما در مراسم ختم هواداری که در ورزشگاه جان داد فقط محمد پنجعلی به عنوان یک چهره فوتبالی دیده می شود. مراسم ختم مادر مرحوم یکی از شهرداران مناطق پررونق تهران پر از چهره های آشنای فوتبال به ویژه پرسپولیسی بود.

این مراسم درست همزمان با مراسم ختم سیدنجی الله حسینی برگزار شد بسیاری از قدیمی های پرسپولیس حضور داشتند. البته به طور قطع نمی توان این دو مراسم را با توجه به میزبان ها با یکدیگر مقایسه کرد و دو مقوله جدا از هم هستند اما از نظر رفتاری جالب بود که در میدان عمل باورها چگونه است.

به طور قطع حضور در مراسم ختم یک هوادار فوتبال در آینده منافعی را برای حاضران تامین نخواهد کرد. اما مراسمی که در آن شخصیت های برجسته ای حضور دارند می تواند برای سرمایه گذاری آینده افراد مفید باشد.

متاسفانه این مساله بخشی از واقعیت فوتبال ماست که به این بهانه نمایان شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)