خبرگزاری پرسپولیس : مراسم برافراشته شدن پرچم عزاداری سید‌الشهدا پس از پایان تمرین امروز پرسپولیس در مجموعه درفشی فر برگزار شد.

مراسم برافراشته شدن پرچم عزاداری سیدالشهدا، امروز با حضور بازیکنان و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از تمرین قرمزپوشان در مجموعه درفشی فر برگزار شد.

 

مراسم اهتزاز پرچم های ماه محرم با حضور محمد رویانیان، مدیران باشگاه، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و میهمانان ویژه برگزار شد. مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و اشعاری در مدح ماه محرم از سوی مجری برنامه خوانده شد. پس از آن، سخنرانی محمد رویانیان در خصوص این ماه و از فضایل حضرت امام حسین (ع) و یارانش بیان شد.

 

در این مراسم، محمد رویانیان، مدیر عامل باشگاه، مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال و حیاتی گوینده خبر حضور داشتند.

 

علی کریمی و یحیی گل‌محمدی به دلیل کار شخصی پس از تمرین محل را ترک کردند و در این مراسم حضور نداشتند.

 

 مداح اهل بیت نیز به مدیحه سرایی پرداخت و اشعاری که در خصوص ماه محرم سروده بود را خواند که در بیت آخر آن، نام پرسپولیس را آورده بود و مورد توجه حاضران قرار گرفت.
بیت آخر سروده مداح اهل بیت چنین بود: کوری چشم بدنظران زدل حریص – ذکر حسین باد نگهدار پرسپولیس در پایان این مراسم، محمد رویانیان از اعضای تیم و میهمانان ویژه تقدیر کرد.
گفتنی است، مهدی محمد نبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال،رحیمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و حیاتی گوینده اخبار تلویزیون از میهمانان ویژه این مراسم بودند.

این مراسم با خواندن قرآن و نوحه و همچنین صحبت‌های رویانیان پیگیری شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)