مرجع خبری پرسپولیس : رئيس كميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: در جلسه كميته فني شرايط يك مربي كه سابقه فعاليت در رئال مادريد را دارد مورد بررسي قرار داديم.

همايون بهزادي پس از جلسه كميته فني پرسپوليس اظهار داشت: جلسه بسيار خوبي برگزار كرديم و نظرات خود را در خصوص بازيكنان كادر مربيگري و آكادمي فوتبال به اطلاع مديرعامل پرسپوليس رسانديم. همچنين براي انتخاب سرمربي جديد پرسپوليس در خصوص مربياني از آرژانتين و اسپانيا گفت و گو كرديم و عملكرد آنها را مورد ارزيابي قرار داديم. مربي مورد نظر ما سابقه مربيگري در رئال مادريد را دارد.
وي افزود: در صورتي كه حضور مولر به دليل مسائل مالي در ايران منتفي شود قطعا باشگاه به دنبال مربياني از دو كشور اسپانيا و آرژانتين خواهد بود تا هر چه سريع‌تر در خصوص كادر فني پرسپوليس تصميم گيري شود.
بهزادي در خصوص بازيكنان برزيلي پرسپوليس گفت: درباره اين بازيكنان گفت و گو كرديم و فيلم بازي آنها را ديديم. قرار شد پس از حضورشان در تمرين پرسپوليس و در صورت صلاحديد كادر فني با اين بازيكنان باشگاه مورد مذاكره شود. البته آنها در فيلم هاي خود بازي هاي بدي را نشان ندادند اما اين موضوع در عمل بايد به ما ثابت شود.
وي در جواب اين سئوال كه آيا در خصوص گزينه‌هاي ايراني بحث و تبادل نظر شد، تاكيد كرد: در مورد هيچ گزينه ايراني صحبت نكرديم و به احتمال فراوان سرمربي پرسپوليس خارجي خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)