پرسپولیس نیوز : دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن در حالی آغاز شد که مربیان دو تیم به خاطر مراسم تجلیل از اسرا نتوانستند در آغاز بازی در کنار تیم‌هایشان باشند.

کروز و دن گاسپار دو تن از مربیان تیم ملی فوتبال کشورمان امروز به ورزشگاه آزادی آمدند تا دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن را از نزدیک  تماشا کنند.

* افشین پیروانی و مهرداد میناوند دو تن از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس نیز به ورزشگاه آزادی آمدند تا بازی را از نزدیک تماشا کنند این درحالی است که پیروانی با وجود حضور در تیم ملی در کنار مربیان تیم ملی ننشست و در کنار میناوند در جایگاه ویژه حاضر شد.

* مجتبی حسینی مربی تیم ذوب آهن که به دلیل اخراج در بازی قبلی این تیم نمی‌توانست روی نیمکت تیمش بنشیند در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی مستقر شد.

* گروه تواشی چند برنامه برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه اجرا کرد.

* در حدود 17 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند تا بازی پرسپولیس و ذوب ‌اهن را از نزدیک تماشا کنند.

* مسعود مرادی ناظر داوری این بازی در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

* پیمان یوسفی گزارشگر این بازی در زمان ورود به ورزشگاه مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

* مدل موهای مهدی رجب‌زاده کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن در این بازی عوض شده و او با مدل موی جدیدی وارد زمین ورزشگاه آزادی شد.

* ماساژورها و آنالیزور تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل نداشتن کارت و بلیط به جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی راه داده نشدند ولی در نهایت آن‌ها را به جایگاه ویژه راه دادند.

* استینوویچ مربی جدید بدنساز پرسپولیس در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حاضر شد تا این بازی را از نزدیک تماشا کند.

* برانکو سرمربی تیم پرسپولیس به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفت و ضمن دیده بوسی با موسی سلامت جانباز پ و یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن به سوی تمام نیمکت نشینان این تیم رفت و با آن‌ها دست داد.

* سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

* در زمان تقدیر از آزادگان دفاع مقدس برانکو و یحیی گل محمدی هم در جمع تقدیرکنندگان حاضر شدند و از اسرای دفاع مقدس تجلیل کردند.

* هواداران پرسپولیس به شدت یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن را تشویق کردند و گل‌محمدی هم به ابراز احساسات آنان واکنش نشان داد.

* محسن بنگر، فرشاد احمدزاده، رامین رضائیان و هادی نوروزی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بودند که قصد دیدار با گل محمدی را داشتند اما به دلیل حضور گل محمدی در مراسم تجلیل از اسرای دفاع مقدس این بازیکنان موفق نشدند با سرمربی ذوب آهن دیدار کنند و فقط بنگر به سمت نیمکت‌نشینان ذوب آةن رفت و با آنان به خوش و بش پرداخت.

* دیدار تمیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن در ساعت 19 و 15 دقیقه از سوی علیرضا فغانی آغاز شد که در اقدامی عجیب مراسم تجلیل از اسرای دفاع مقدس کماکان ادامه داشت و مربیان دو تیم نتوانستند در زمان شروع بازی در کنار زمین نظاره گر عملکرد بازیکنانشان باشند.

* قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید که در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود در جایگاه VVIP ورزشگاه آزادی حاضر شد و به تماشای این بازی پرداخت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)