مرجع خبری پرسپولیس : تیم های پایه پرسپولیس نسبت به ابتدای فصل متحول شده اند و شرایط کاملا تغییر کرده است. مربیان پایه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تیم های خود صحبت کردند.

 

تهرانی نژاد: داور اشتباه نمی کرد، دو امتیاز با صدر فاصله داشتیم

سعید تهرانی نژاد مربی تیم نونهالان درباره تیم خود چنین می گوید:

 

در حال حاضر با 4 امتیاز کمتر از سایپا با 59 امتیاز در مکان دوم جدول قرار داریم. 8 بازی دیگر تا پایان فصل داریم که یکی از آنها برابر خود سایپا است و تنها در سه بازی برابر پارسیان، وحدت و مقاومت بیرون زمین خودمان بازی خواهیم کرد.

 

وی افزود: ما از روز اول هم برای قهرمانی برنامه داشتیم ولی عدم رسیدگی لازم به تیم باعث شد که از هفته هفتم از صدر جدول به مکان دوم برویم. با این وجود شرایط خوب بود. تا بازی با استقلال اختلاف ما با صدر جدول 2 امتیاز بود. فیلم بازی موجود است در آن بازی، اشتباهات داوری بیشتر علیه ما شد. مرتب بازی را متوقف می کرد و طبق فیلم بازی که موجود است، یک گل درست ما قبول نشد تا دو امتیاز از دست بدهیم.

 

تهرانی نژاد در پایان گفت: از چندی پیش با تغییر مدیریت در باشگاه، توجه ویژه ای به تیم ما شده است. برنامه دارند و هر آنچه گفته اند، انجام داده اند. از نظر امکانات، پوشاک و کفش، همه چیز عالی شد و بچه ها انگیزه خوبی پیدا کرده اند.

 

رحیم یوسفی : داور را علیه ما تهدید کردند

رحیم یوسفی مربی نوجوانان پرسپولیس هم درباره تیم خود اینگونه می گوید: قبل از این بازی آخر، در مکان هشتم بودیم و حالا منتظر نتایج دیگر بازی های این هفته هستیم. 8 بازی دیگر تا پایان فصل داریم و امیدوارم خودمان را تا مکان چهارم یا پنجم بالا بکشیم.

 

وی افزود: تیم ما ضعیف نیست، بچه ها بازی های خوبی انجام داده اند ولی ضعیف نتیجه گرفته ایم. با قاطعیت می توانم بگویم جزو معدود تیم هایی هستیم که همه بازیکنان ما واقعا نوجوان هستند. در بازی که با استقلال داشتیم بازی را برده بودیم ولی از روی سکوها به داور فشار آوردند و حتی او را تهدید کردند.

 

رحیم یوسفی در پایان می گوید: بچه های تیم چند وقتی بود که هیچ امکاناتی دریافت نمی کردند. شرایط خیلی بدی بود ولی با تغییرات در باشگاه، همه چیز فرق کرد. سابقه نداشت اینطور امکانات، توپ، پوشاک، کفش و همه چیز در اختیار تیم قرار بگیرد. خدا کند که فقط این شرایط با تداوم مدیریت، ادامه پیدا کند.

 

حسن زاده : شرایط خوبی نداریم

و اما جواد حسن زاده مربی تیم جوانان پرسپولیس چنین می گوید: وقتی تیم را تحویل گرفتم در مکان شانزدهم جدول بود. در این مدت 5 تساوی، دو پیروزی و دو شکست داشتیم که یکی از شکست ها برابر صدرنشین بازی ها بود. در حال حاضر ما با مشکل کمبود بازیکن روبرو هستیم. وی افزود: یکسری بازیکنان خوب تیم در ابتدای فصل جدا شدند و جای آنها پر نشد و الان یکسری محروم و مصدوم داریم. تعدادی از بچه ها هم رفتند و نیامدند. البته با تغییر مدیریت، شرایط کم کم تغییر کرد و الان به بچه ها رسیدگی می شود که باید ادامه پیدا کند.

 

حسن زاده در ادامه گفت: همین هفته در حالی باید مقابل سایپا بازی کنیم که دو دفاع وسط ما سه اخطاره هستند. با این وجود تلاش می کنیم در هفته های آتی باز هم جایگاه تیم را ارتقاء بدهیم.

 

عبدالله نژاد : منتظر دربی هستیم

سراغ منوچهر عبدالله نژاد می رویم تا حرف های او را درباره تیم امید بشنویم، او می گوید: بازی خوبی داشتیم. پیکان تیم دوم جدول است و 12 پیروزی دارد. تیم های دیگر در زمین آنها می بازند. یک مشکل ما این است که ما در چمن مصنوعی تمرین می کنیم و بازی در چمن طبیعی برای بچه ها سخت است. با این وجود پیروزی حق ما بود.

 

وی افزود: در صحنه ای که روح الله سیف الهی، دروازه بان حریف را هم دریبل کرد، خطا روی او در منطقه جریمه بود و او روی نقطه پنالتی زمین خورد. با این وجود دروازه بان حریف اخراج شد، اما پنالتی نگرفتند! البته ما در حالی وارد این بازی شدیم که دوشنبه جلوی سایپا بازی کردیم و بچه ها کمی خسته بودند. برد سایپا اتفاقی بود که شاید در ده سال گذشته اتفاق نیفتاده است.

 

سرمربی تیم امید پرسپولیس در پایان گفت: سایپا و استقلال را در جدول پشت سر گذاشتیم. تیم، تازه شخصیت اصلی خودش را پیدا کرده است. در حالی که اولین بازی دور برگشت را انجام دادیم و فرصت خوبی داریم. ما دور رفت از همین پیکان پنج گل خورده بودیم و برای بازی با استقلال برنامه داریم. اتفاقات جدید در باشگاه بسیار خوب بوده است و پنج سال است در پرسپولیس حضور دارم و بعد از حضور آقایان رویانیان و زارع، اولین بار است که اینطور به تیم رسیدگی می شود که بی پاسخ نمی ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)