از قرار معلوم شرایط برای ادامه کار کریم باقری در پرسپولیس مهیا نیست و این مربی چه بخواهد چه نخواهد این فصل را باید بیرون گود باشد.

باشگاه پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل فوق‌العاده که منجر به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی شد، خیلی دیر به فصل نقل و انتقالات ورد کرد و در حال حاضر هم سخت درگیر این است که تیمش را تکمیل کرده و سرخپوشان با تمامی نفرات استارت بزنند.

مربیان خارجی پرسپولیس تا آخر هفته در ایران

باشگاه پرسپولیس به درخواست یحیی گل‌محمدی به دنبال این است تا مقدمات بازگشت مربیان خارجی‌اش به ایران را فراهم کند. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد آنها تا پایان این هفته راهی ایران خواهند شد. در مورد دستیاران خارجی یحیی گفتنی است که آنها برنامه آماده‌سازی سرخپوشان در تعطیلات را طراحی کرده و از قبل آماده کرده بودند. حتی مربی بدنساز اسپانیایی سرخپوشان نیز به آنها توصیه کرده بود که در تعطیلات چه تمریناتی را انجام دهند.

درمورد جانشینی باقری یحیی تصمیم می‌گیرد

از قرار معلوم شرایط برای ادامه کار کریم باقری در پرسپولیس مهیا نیست و این مربی چه بخواهد چه نخواهد این فصل را باید بیرون گود باشد. برخی موانع باعث شده مجوز امضای قرارداد با کریم باقری از سوی نهادها صادر نشود.(همان موانعی که امضای قرارداد با نکونام را به تاخیر انداخت.) با توجه به همین قضیه باشگاه پرسپولیس تصمیم‌گیری در مورد جانشین باقری را به یحیی سپرده است. هرچند در این چندروزه چند مربی برای حضور در پرسپولیس به سرمربی این تیم پیام داده‌اند اما یحیی گل محمدی اعلام کرده باید با تمام دستیارانش تمدید قرارداد شود و اگر قرارداد کریم باقری تمدید نشود جانشینی برای او انتخاب نخواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)