مربی اسبق پرسپولیس گفت: اگر تیم ملی ایران در جام جهانی هجومی‌تر بازی می‌کرد می‌توانست بهتر نتیجه بگیرد.
 

میاچ در گفت‌وگو با  فارس، در مورد حضورش در ایران گفت: من مدتی در ایران نبودم اما فوتبال ایران را تعقیب می‌کردم. چند بازی پرسپولیس را از طریق اینترنت دیدم. به نظر من فوتبال ایران به طور کلی پیشرفت کرده و حرکت رو به جلویی داشته است.

وی با اشاره به بازی‌های تیم ملی در جام جهانی گفت: تیم ملی در جام جهانی خوب بازی کرد. البته به نظر من اگر تیم ملی ایران در این مسابقات هجومی‌تر بازی می‌کرد می‌توانست نتایج بهتری کسب کند اما در کل نتایج تیم ملی ایران خوب بود.

وی در مورد اینکه ارزیابی‌اش از نتایج تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا چگونه است گفت: من بازی ایران و عراق را دیدم. تیم ملی می‌توانست در آن بازی پیروز شود اما به عراق باخت. از نظر من ایران می‌توانست در جام ملت‌های آسیا به فینال صعود کند.

میاچ در مورد اینکه در مدت دوری از ایران چه فعالیتی در فوتبال داشته به فارس گفت: ناراحتی قلبی داشتم و حتی عمل جراحی قلب کردم. بیشتر به سلامتم پرداختم. اکنون برای ادامه فعالیت فوتبالی به ایران آمده‌ام.

مربی اسبق پرسپولیس در مورد اینکه قرار است با علی دایی در صبا همکاری کند گفت: بله قرار است با دایی همکار شوم البته باید با او صحبت کنم تا ببینم چه پیش می‌آید اما به دعوت ایشان به ایران آمدم.

میاچ در مورد اینکه نظرش در مورد علی دایی و همکاری با او چیست؟ گفت: من در پرسپولیس و راه‌آهن با علی دایی همکار بوده‌ام. ما دوستان خیلی خوبی هستیم. از زمان جام جهانی 98 من با علی دایی دوست هستم. بعد از آن هم در پرسپولیس با هم همکار بودیم و توانستیم با این تیم در جام حذفی قهرمان شویم. دو سال هم در راه‌آهن با دایی کار کردم که در سال دوم نتایج بسیار خوبی گرفتیم. یادم است در سال اولی که در راه‌آهن بودیم ما یازدهم بودیم و پرسپولیس دوازدهم. در سال دوم هم که در راه‌آهن کار کردیم در لیگ 18 تیمی هشتم شدیم که نتایج خوبی بود. من از همکاری با دایی خیلی راضی هستم و به خاطر همین است که اکنون هم به اینجا آمده‌ام.

میاچ در مورد شناختش از برانکو گفت: من و برانکو با هم دوست هستیم. 35 سال پیش در تیم ملی جوانان ما با هم همبازی بودیم. او را به خوبی می‌شناسم.

وی در مورد اینکه فکر می‌کند برانکو با پرسپولیس موفق شود گفت: قطعا او می‌تواند پرسپولیس را به موفقیت برساند. برانکو مربی باتجربه و بسیار بزرگی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)