مرجع خبری پرسپولیس : مربي سابق دروازه‌بانان پرسپوليس در واكنش به اظهارات ميثاق معمارزاده گفت: اين آقا اگر دنبال پول نبود در پرسپوليس مي‌ماند.

محمدعلي يحيوي در خصوص اظهارات ميثاق معمارزاده عنوان كرد: دوست ندارم اسمي از فردي ببرم ولي بايد براي شفاف‌سازي مواردي را اعلام كنم. اين آقا اگر دنبال پول نبود زماني كه من در پرسپوليس بودم در اين تيم مي‌ماند و موفق مي‌شد. او با توجه به پيشنهاد خوب مالي پرسپوليس را ترك كرد.

این روز ها فوتبالی ها به جای نام آوردن از مخاطب خود از عنوان “آقای ایکس” استفاده می کنند! وي بدون اشاره به نام معمارزاده افزود: آقاي ايكس زمان حضورش در پرسپوليس يا آسيب‌ديده بود يا دستش را مي‌گرفت. من به كادرفني و مسئولان پرسپوليس اعلام مي‌كنم كه اجازه ندهند اين آقا هر چه دوست دارد براي خودش بگويد. اگر جلوي ايشان گرفته نشود پشت پرده‌هايي از اين آقا فاش خواهم كرد تا هواداران همه چيز را بدانند.

يحيوي ادامه داد: در خصوص اين دروازه‌بان پرسپوليس با خوردبين حرف زدم و به او حرف‌هاي لازم را گفتم. من فقط از اين آقا مي‌پرسم چه كسي بود كه سرش را گرفت و به مشهد نيامد و يا در بازي برابر استيل‌آذين به يك باره كتفش را گرفت؟ اين آقا بايد بداند كه پرسپوليس نياز به دروازه‌بان داشت نه بازيكن مصدوم.

وي خاطرنشان كرد: پايان اميدوارم اين آقاي دروازه‌بان تا انتهاي ليگ برتر در پرسپوليس مصدوم نشود و كار خودش را با قدرت دنبال كند تا موفق شود. آرزوي قلبي‌ام اين است كه پرسپوليس در ليگ برتر موفق شود تا هواداران خوشحال شوند.

گفتني است محمدعلي يحيوي پس از جدايي‌ از پرسپوليس پس از نشست با نادر دست‌نشان به مدت يك سال به تيم فوتبال شهرداري اراك پيوست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)