مرجع خبری پرسپولیس : «وینگادا برای ماندن در میان تیم ما فقط به بازی امروز فکر می‌کند».

این جمله‌ای است که بسیاری از هواداران تیم سرخپوش تهرانی به زبان می‌آورند فارغ از اینکه این مربی پیش از آنکه به تهران بیاید قراردادی محکم را با مدیرعامل پرسپولیس بسته و حالا هم چندان نگران وضعیت خود در این تیم نیست چون جدایی‌اش از این تیم حالت برکناری به خود می‌گیرد و قرمزها باید در آن صورت پولی کلان را بابت خسارت قرارداد به مربی پرتغالی بپردازند.

وینگادا از زمانی که به پرسپولیس آمد هیچ کار خاصی در این تیم انجام نداد. نوع بازی پرسپولیس تغییر نکرده، طراوتی در این تیم دیده نمی‌شود و نتایج این تیم هم نکته خاصی را نشان نمی‌دهد. با این شرایط طبیعی است که مسئولان این تیم به فکر تغییراتی در کادر فنی‌شان بیفتند. در حقیقت پولی را که بسیاری از رسانه‌ها آن را 600 میلیون تومان عنوان کرد‌‌ه‌اند بیهوده برای این مربی هزینه شده است چون کارنامه او بعد از حضور در پرسپولیس با کارنامه‌ای که افشین پیروانی از زمان خداحافظی قطبی تا دربی برگشت از خود به جا گذاشت تفاوت عمده‌ای ندارد.

بازی امروز پرسپولیس با الشباب عربستان تنها مسابقه‌ای است که می‌تواند اعتبار او و پرسپولیس را بخرد. پرسپولیس تنها تیمی است که از میان 4 نماینده ما در لیگ قهرمانان آسیا باقی ماند و بسیاری از کارشناسان بقای این تیم را به مسابقه الشباب- الغرافه مربوط می‌دانند که باعث حذف الغرافه از این گروه 3 تیمی شد تا قرمزها تنها نماینده باقیمانده ایران در لیگ قهرمانی باشند.

وینگادا که هنوز هم به نیمی از اعتبار قطبی در میان هواداران نرسیده خود می‌داند که چه وضعیتی دارد: فقط یک هدف دارم، 3 امتیاز بازی. ما می‌خواهیم بازی آینده در تهران میزبان باشیم. این فقط در صورتی اتفاق می‌افتد که ما این بازی را به سود خودمان تمام کنیم و من این را می‌خواهم.

او که رؤیای قهرمانی در جام حذفی را در همدان فراموش کرد حتی درباره این بازی هم تردید دارد: تیم ما فراز و فرودهای عجیبی داشته. اگر این بازی، روز خوب ما باشد حتماً الشباب را شکست می‌دهیم.

سرمربی قرمزها که با وجود در نظر گرفتن جوانب احتیاط، می‌داند که با برکناری فاصله‌ای ندارد، به حضور تماشاگران در این بازی سخت امیدوار است تا با حمایت آنها برد را از آن خود کند: «فقط امیدوارم تماشاگران در این بازی به ورزشگاه بیایند و پرسپولیس را مثل همیشه تشویق کنند تا به آنچه می‌خواهیم برسیم. تیم حریف پرحوصله بازی می‌کند و اگر در همان دقایق ابتدایی بازی به گل نرسیدیم تشویقشان را قطع نکنند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)