پرسپولیس نیوز : با پایان لیگ، تیم‌های لیگ برتری تلاش خود را برای بستن تیمی قوی آغاز کرده‌اند.

پس از پایان دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، تیم‌های لیگ برتری برای حضور قدرتمند در فصل آینده، به فکر جذب بازیکن و مربی هستند. در همین راستا اخباری از فعالیت تیم‌ها، بازیکنان و مربیان در فصل نقل‌وانتقالات به گوش می‌رسد.

* از باشگاه پرسپولیس خبرمی‌رسد که بعد از حضور قطعی علی دایی به عنوان سرمربی،‌ جواد منافی و ژلکو میاچ مد نظر دایی برای حضور در کادرفنی هستند. منافی از پیشکسوتان پرسپولیس و میاچ هم دستیار همیشگی علی دایی در این سال‌ها در پرسپولیس و راه‌آهن بوده است.

* قرار است مجتبی حسینی دستیار یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس، با این مربی به نفت تهران برود تا در فصل آینده هم کنار گل‌محمدی باشد. از باشگاه نفت تهران خبر می‌رسد امین منوچهری و میثم حسینی، مهاجم و مدافع این تیم یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارند و به ترتیب فصل آینده هم در جمع زردپوشان تهرانی خواهند بود.

* جواد کاظمیان که در نیم فصل از پرسپولیس به جمع تراکتورسازان اضافه شد از حضور در این تیم راضی است و می‌خواهد قراردادش را تمدید کند. کاظمیان در نظر دارد با زینی‌زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی مذاکره کند تا قراردادش را یک فصل دیگر با تراکتورسازی تمدید کند. کاظمیان در مدت حضورش در تراکتورسازی برای این تیم 7 گل به ثمر رساند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)