مرجع خبری پرسپولیس : فوتبال ایران را باید یکی از عجیب ترین فوتبال های دنیا دانست  فوتبالی که محفل اتفاقاتی بسیار عجیب و منحصر به فرد است.درست مثل حال و روز یکی از آقایان مربی که این روزها مشغول بستن تیم یا بهتر بگوییم تیم های فصل آینده خود است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، قضیه از این قرار است که یکی از مربیان نسبتاً جوانی که به تازگی از یک تیم بحران زده لیگ برتری کنار گذاشته شده با جدیت هرچه تمام تر برای بستن دو تیم در فصل بعد تلاش می کند.

این جناب مربی که تنها سال های معدودی از آغاز به کار مربیگری اش می گذرد و در سه چهار تیمی که سابقه مربیگری و سرمربیگری دارد کارنامه خیلی موفقی هم ندارد اما همواره در محافل فوتبالی به عنوان کاندیدای تیم های مختلف مطرح می شود در این ایام به صورت خیلی جدی کاندیدای دو تیم مطرح تهرانی و شهرستانی است اما نکته جالب در این میان این است که وی با جدیت هرچه تمام تر برای بستن هر دو تیم در فصل بعد تلاش می کند.

 

به این ترتیب که صبح ها به یکسری بازیکن زنگ می زند و خود را مربی تیم تهرانی معرفی کرده و برای بستن تیم اول مذاکره و رایزنی می کند و بعد از ظهرها نیز به یکسری بازیکن دیگر زنگ زده و خود را سرمربی فصل بعد تیم شهرستانی معرفی کرده و برای بستن این تیم رایزنی می کند.

 

همه این اتفاقات در حالی رخ می دهد که مسابقات فصل جاری هنوز تمام نشده و این مربی در محافل عمومی هرگز این صحبت ها را به رسمیت نمی شناسند و از بیخ و بن همه چیز را انکار می کند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)