پیشکسوت پرسپولیس گفت: قطعاً در پایان بازی مقابل تراکتور آل کثیر بیش از پیش پشیمان بود که چرا آخر فصل از پرسپولیس جدا شد، او می‌توانست حتی به تیم ملی برود و در جام ملت‌ها حضور داشته باشد.

مرتضی کرمانی مقدم مهاجم اسبق پرسپولیس، درباره برد این تیم مقابل تراکتور اظهار داشت: پرسپولیس یک بازی کاملاً دقیق و حساب شده را در دیدار مقابل تراکتور به نمایش گذاشت. هرچند که ما می‌توانستیم در همان نیمه اول هم به گل برسیم. مهمترین اتفاق در این بازی این بود که علیرضا بیرانوند گل نخورد و حتی من می‌توانم بگویم این از پیروزی تیم با اهمیت‌تر بود. چون علیرضا ستون تیم پرسپولیس است و اگر بعد از گل بدی که مقابل آلومینیوم اراک خورد مقابل تراکتور هم دروازه‌اش را باز شده می‌دید به طور کلی از نظر روحی به هم می‌ریخت. خیلی خوشحالم که پرسپولیس توانست با کلین شیت بازی را تمام کند. ما در ادامه برای قهرمانی بیشتر از هر چیز به یک دروازه بان آماده و با روحیه مثل بیرو نیاز داریم.

مهاجم سال‌های گذشته پرسپولیس اضافه کرد: متاسفم که شهاب زاهدی قدر موقعیت‌هایش را نمی‌داند. او یک فوروارد خیلی خوب و قدرتی است که در اروپا هم توپ زده اما دیدیم چه موقعیت‌هایی را در بازی مقابل تراکتور از دست داد و اوسمار هم مجبور شد او را بین دو نیمه از زمین خارج کند و آل کثیر را به جایش بیاورد. آل کثیر به قدری عطش گلزنی داشت که از همان لحظه ورودش من به اطرافیانم گفتم این پسر امروز گل می‌زند و گل هم زد. قطعاً او اگر در پایان فصل گذشته از پرسپولیس جدا نمی‌شد حتی می‌توانست در جام ملت‌ها برای تیم ملی هم به میدان برود یا لااقل جزو مسافران جام ملت‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: فوروارد باید مثل آل کثیر موقعیت طلب باشد و از یک توپ مرده وسط ۱۸ قدم گل بسازد. همانطور که دیدیم او سر جای خودش ایستاده بود و به موقع با دریافت توپ آن را به دروازه زد. شاید یک گل ساده به نظر برسد اما این گل برای تیمی که در یکی دو ماه گذشته بعد از جدایی یحیی به شدت تحت فشار بود و بازی قبل را هم از دست داد به اندازه ۱۰ گل می‌ارزید. چون خودش هم به این باور رسید که می تواند باز هم برای تیم گل بزند. معمولاً بعد از گل، تیمی که گل خورده سراسیمه برای گل زنی حمله می‌کند که این دو حالت دارد یا آنها می‌توانند ظرف ۵ دقیقه گل را جبران کنند یا در برخی موارد مثل این بازی دوباره گل می‌خورند. آفرین به مهدی ترابی که با دقت تمام ضربه‌اش را به توپ زد و توانست یک گل دیگر ظرف دو دقیقه به تراکتور بزند ما به این برد نیاز داشتیم. او هم بعد بازی قبل تحت فشار بود و از زیر فشار خارج شد.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: بعد از شکست مقابل آلومینیوم فشار زیادی هم روی سرمربی تیم بود. من مطمئنم بچه‌های پرسپولیس برای این برد زحمت کشیدند و خواستند بیشتر از همه اوسمار را خوشحال کنند تا او نسبت به جایگاهی که در تیم پرسپولیس به دست آورده اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند. امیدوارم این بردها ادامه داشته باشد تا در هفته‌های بعد بتوانیم فاصله‌مان را با صدر جدول کمتر کنیم و برویم برای قهرمانی.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)