وقتی از قهرمانی سپاهان چیزی عاید فوتبال نشد / عکس پرسپولیس روی جام حذفی

مرجع خبری پرسپولیس : حالا دیگر قهرمانی در جام حذفی دور نیست و احتمالا چند ساعت بعد هواداران پرسپولیس شادی را با هم در خیابان های ایران فریاد می کنند تا ما بازهم دلسوخته تر از قبل به حال فوتبال ایران تاسف بخوریم.

 

آخرین باری که این همه طرفدار را یکجا دیده بودید یادتان هست؟ بازی پرسپولیس – سپاهان در یک چهارم نهایی جام حذفی. استادیوم آزادی برای ما ایرانی ها یک دنیا خاطره دارد، یک دنیا خاطرات تلخ و شیرین که یک ملت را کنار هم نشاند تا اشک ها و شادی ها را قسمت کنند.

 

موضوع اینست که سه شنبه شب دلمان برای لیگ برتر و فوتبال ایران سوخت، چون ثابت شد به خاطر برنامه ریزی جانبدارانه و نادرست سازمان لیگ، دخالت سیاسیون در اداره دو باشگاه مردمی و هزاران عامل دیگر هواداران پرسپولیس و استقلال ترجیح دادند به جای حضور در ورزشگاه بازی های تیم محبوبشان را در منزل و از طریق تلویزیون تماشا کنند.

وقتی با همه بی انصافی ها کار بجایی رسید که تیم های شهرستانی و تازه لیگ برتری شده از پرسپولیس و استقلال بیشتر مردم را به ورزشگاه کشاندند دلمان به حال فوتبال ایران سوخت و یاد روزهای پر شکوهش افتادیم. یاد روزهای آقایی سرخابی ها و اقتدار فوتبال ملی.

 

از خودمان پرسیدیم قهرمانی سپاهان در لیگ برتر و به زعم آقایان فوتبال چند قطبی چه چیزی عاید ورزش این مملکت کرد؟ 

 

پرسپولیس سه شنبه شب در ورزشگاه آزادی با وجود تمام ناملایمات و سیاسی کاری ها شادی را به دل هوادارانش آور و امروز به احتمال قریب به یقین جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد. علی دایی و پرسپولیس بعد از شکست در امارات تازه راه شاد کردن دل هواداران را یاد گرفتند و یکی یکی قطب های جدید و پوشالی را از میان برداشتند تا امروز عکس پرسپولیس روی جام باشد و شادی و التهاب در دل میلیون ها ایرانی.

 

علی دایی می گوید برای قهرمانی جام حذفی به پرسپولیس نیامده است. این جمله همه زیبایی های فینال جام حذفی بود. جمله ای که نشان داد سرمربی پرسپولیس با قهرمانی در جام حذفی سیراب نمی شود و تشنه موفقیت های بیشتر است. امروز از همه تصمیم گیرنده های فوتبال سوال می کنیم که وقت عبور از سیاست های خصمانه و غیرورزشی فرا نرسیده است؟

 

گمان نمی کنید تنها راه بازگشت فوتبال ایران به دوران اقتدار گذشته رساندن سرخابی ها به دست صاحبان اصلی و دلسوخته های این فوتبال است؟ از شما سوال می کنیم یک دهه مبارزه با فوتبال دو قطبی و پر و بال دادن به تیم های بی ریشه شهرستانی چه دستاوردی برای فوتبال ملی داشت جز نشستن روی سرسره رنکینگ فیفا و حاشیه نشینی اسطوره هایی که یک عمر منتظر روز نبودنشان بودیم تا با بوسه بر تابوتشان چهره شویم؟

 

پویا نوایی

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)