جمعه 11 بهمن(16:07)

مرجع خبری پرسپولیس :  هواداران یک هفته منتظر ماندند ولی ….. تومسیلاو ایویچ با بیان اینكه علت لغو شدن سفر خود به ایران را نمی داند گفت: این موضوع اهمیت زیادی برایم ندارد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در گفتگویی با بیان اینكه از سفر به ایران انصراف داده است، گفت: همه عمر كار كرده ام و فكر می كنم دیگر كار كردن برای من كافی باشد و فعلاً قصد مربی گری در تیمی را ندارم.

تومسیلاو ایویچ درباره علت انصراف خود از سفر به ایران برای هدایت و یا مشاوره دادن پرسپولیس گفت : درباره این موضوع فكر می كنم مشكل از طرف باشگاه ایرانی بود و دقیقاً نمی دانم علت لغو سفر من به ایران چه بود و یا بهتر بگویم اصلاً نمی دانم چه اتفاقی افتاد كه این سفر لغو شد .

ایویچ اضافه كرد : به هرحال اهمیت زیادی به این موضوع نمی دهم چون یك مربی حرفه ای هستم و این اتفاقات در دنیای حرفه ای طبیعی است و همیشه انتظار چنین اتفاقاتی را داشته ام .

وی ادامه داد: از كار كردن در ایران خاطرات خوبی دارم و از حضور در كنار تیم ملی ایران بسیار لذت بردم چون اعتقاد دارم كاری كه در تیم ملی ایران انجام دادم باعث شد تیم ملی ایران در جام جهانی 98 فرانسه عملكرد خوبی داشته باشد .

تومسیلاو ایویچ افزود : خیلی خوشحال می شدم اگر باز هم می توانستم به ایران سفر كنم و اینكه در ایران كار كنم برای من بسیاری خوشحال كننده است چون از كار كردن در كنار تیم ملی ایران خیلی راضی بودم .

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد : اردوی تیم ملی ایران در بروجرد را هرگز فراموش نخواهم كرد و همچنین مردم ایران كه خیلی با من مهربان بودند و همچنین بازیكنان ایرانی كه بسیار بازیكنان با كیفیتی هستند .

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره سمت كنونی خود در فوتبال دنیا هم گفت : پارسال به عنوان رئیس آكادمی فوتبال بلژیك كار می كردم و پس از پایان قرار دادم با این آكادمی تصمیم گرفتم دیگر كار نكنم و هم اكنون فقط كار مطالعاتی روی فوتبال انجام می دهم .

تومسیلاو ایویچ قرار بود به عنوان مشاور باشگاه پرسپولیس به ایران بیاید ولی این موضوع لغو شد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)