مرجع خبری پرسپولیس : پرونده تماس افراد مشكوك با بازيكنان پرسپوليس و دريافت پيامك‌هاي مشكوك در حالي نيمه كاره رها شد كه صحبت‌هاي جديدي در مورد تماس يكي از مربيان ليگ برتري با بازيكنان تيم‌هاي ديگر مطرح شد.

 

حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس كه مسايل مربوط به خودش و دايي را آيتم به آيتم توضيح مي‌داد، در مورد پرونده تماس‌ها و پيامك‌هاي مشكوك با بازيكنان پرسپوليس گفت: چون نگران اين صحبت‌ها شدم با بازيكنان صحبت كردم. آنها نه پيامكي دريافت كرده بودند و نه كسي به آنها زنگ زده بود. نمي‌دانم اين حرف‌ها از كجا آمد ولي هرچه بود به نفع پرسپوليس نبود .

 

دايي كه پس از حبيب كاشاني با دست پر وارد استوديو شد با توجه به پرونده قبلي، سوژه جديدي را افشا كرد. دايي اين‌بار صحبت از تماس دستار يكي از مربيان ليگ برتري با يكي از بازيكنان سابق پرسپولس در تيم‌هاي ديگر كرد. سرمربي پرسپوليس پرده از تماس تلفني عليرضا مرزبان با حسين كعبي برداشت و اين بازيكن تيم استيل‌آذين را شاهد گرفت:

من مي‌خواهم بدانم كه چرا آقاي مرزبان دستيار حميد استيلي با حسين كعبي تماس گرفته و با او در مورد پرسپوليس صحبت كرده!؟ مرزبان به كعبي گفته كه ما تو را براي پرسپوليس فصل بعد مي‌خواهيم و مراقب خودت باش!

 


مرزبان:‌ بله، با كعبي تماس گرفتم


عليرضا مرزبان مربي فصل گذشته تيم شاهين ظهر ديروز از طريق سايت‌ها و خبرگزاري‌ها در جريان صحبت‌هاي دايي در برنامه نود قرار گرفته بود. مرزبان كه از شنيدن اين صحبت‌ها کمی دلخور به نظر مي‌رسيد وفکرش را نمی کرد که تماسش روزی علنی شود، در مورد صحبت دايي، توضيحاتي را ارايه داد: من با كعبي صحبت كرده‌ام و آقا دايي درست مي‌گويد. اما اي كاش علی آقا بیشترتوضيح مي‌داد. اينكه من با دوستانم صحبت كنم و يا ارتباط داشته باشم مگر بد است؟ من احترام خیلی زیاد و خاصی براي دايي قائل هستم و حرفش را تایید می کنم ولي کاش این مسایل را وارد دعوای خودش و کاشانی نمی کرد. من از مدت‌ها پيش با كعبي ارتباط داشتم و اتفاقا او پسر خيلي خوبي است. حتي در صحبتي كه با او داشتم تولد بچه‌اش را تبريك گفتم و كلي با هم شوخي كرديم. جالب است بدانيد كه ماجراي مكالمه من با كعبي به زماني برمي‌گردد كه بازي‌هاي ما تمام شده بود .


مرزبان دست به افشاگري مي‌زند؛ البته از نوعي متفاوت: «نه تنها با حسين كعبي، بلكه با خيلي‌هاي ديگر ارتباط دارم و اين يك ارتباط دوستانه و سالم است كه جنبه انساني دارد. مثلا رضا ماماني هنوز با من در ارتباط است. شادی هم با این رفقا روزی دوباره در یک تیم همکار شوم.»

 

كعبي: كاش پاي من را وسط نمي‌كشيدند
حسين كعبي بازيكن فصل گذشته استيل‌آذين و سابق پرسپولیس از آن دسته از بازيكنان است كه اگر بخواهد صحبت كند، شهري را به هم مي‌ريزد، اما او اين بار از پاسخ دادن به اين مسايل شانه خالي مي‌كند و خيال خودش و بقيه را از همان ابتدا راحت مي‌كند: «من اصلا نود را نديدم كه بخواهم در موردش حرف بزنم. من بيرون از خانه بودم و در آن زمان در حال بازگشت به خانه بودم، به همين دليل نتوانستم برنامه را ببينم. كاشاني، استيلي و دايي رفقاي من هستند و همه‌شان را دوست دارم. اما اي كاش پاي مرا وسط نمي‌كشيدند.» كعبي كه ديروز هم تلفن همراهش را از دسترس خارج كرده بود و به نوعي مي‌كوشيد تا به تماس‌ها جواب دهد، در اولين نوبتي كه با او تماس گرفتيم، تمام تلاشش را كرد تا صحبتي در مورد اتفاقات برنامه نود و ادعاي علي دايي انجام ندهد.

 

مرزبان: خودم به دايي گفتم با كعبي تماس گرفتم
عليرضا مرزبان براي آنكه حرف هاش را ثابت كند به تماس خودش با علي دايي و مكالمه دوستانه‌شان اشاره مي‌كند. مرزبان در اين مورد مي‌گويد: «چند وقت پيش يكسري حرف و حديث درست شد. دلم شور زد و ترسيدم كه به خاطر دوستي با بازيكنان برايم حاشيه درست شود. خدا را شكر كه اين اتفاق افتاد… به همين دليل به دايي زنگ زدم. با او صحبت كردم و گفتم كه من با كعبي صحبت كرده‌ام. احساسم اين بود كه چون خودم در اين مورد با او صحبت مي‌كنم، ديگر شك و شبهه‌اي به دلش راه نمي‌دهد ولي فکر نم کردم دا ان حرفم را به دل بگرد… دايي در آن مكالمه تلفني كه با من داشت خيلي صميمانه صحبت كرد. ایشان به من گفت كه مرا مي‌شناسد و قبول دارد. او حتي كلي تعارف كرد ولي در برنامه نود چون کمی از کاشانی ناراحت بود این حرف مرا هم مطرح کرد که باور آن برايم سخت است.

 

حرف هاش درست بود ومن با کعبی صحبت کردم اما فکر کردم چون خودم به دایی گفتم دیگر در دلش چیزی نمانده باشد.»

مرزبان حتي در مورد حضورش در كادر فني جديد استيلی هم دچار ترديد شده :«البته خدا را شاهد مي‌گيرم و به جان بچه‌هايم قسم مي‌‌خورم كه حميد(استيلي) در جريان اين اتفاقات نبود و چون به دلم بد آمده بود به او حرفي نزدم. نمي‌دانم براي فصل آينده حميد چه تصميمي مي‌گيرد و به كدام تيم مي‌رود، حتي نمي‌دانم كه خودم جزو كادر حميد هستم يا نه. اما اميدوارم كه او از من دلخور نشود چون من يك مربي هستم و معتقدم كه هيچ انسان سالم و هيچ آدم شرافتمندي چنين رفتارهايي نمي‌كند.»


مرزبان كه از صحبت‌هاي رد و بدل شده در برنامه نود دلخور بود می گوید: من اگر هر چيزي را در مورد ديگران مي‌دانم، در موردش حرف نمی زنم که علنی شود ولي متاسفم كه این مسایل فاش شد. به هر حال اميدوارم در فوتبال ايران به جاي اين همه حاشيه، كمي به فكر اصل فوتبال و زيبايي‌هاي آن باشيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)