سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: به هماهنگی تیمی بسیار خوبی رسیده‌ایم و در دیدار با پرسپولیس می‌توانستیم گل‌های بیشتری را هم به ثمر برسانیم.

علیرضا مرزبان در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد دیدار تدارکاتی تیمش با پرسپولیس در تهران، اظهار کرد: تیم ما پس از گذراندن دوران سخت آماده‌سازی در کیش، انجام سه جلسه تمرین در طول روز، تمرینات سخت و فشرده در مشهد و دیدار تدارکاتی با تیم فوتبال نیروی زمینی آمادگی بسیار خوبی کسب کرد و در بازی مقابل پرسپولیس نیز با قدرت ظاهر شد. می‌توانستیم در دیدار با پرسپولیس پیروز میدان باشیم. با وجود شکست 2 بر 1 مقابل پرسپولیس موقعیت‌های گل بسیار زیادی داشتیم و بازیکنانم در این بازی فوق‌العاده ظاهر شدند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد یادآور شد: پرسپولیس نیز در این دیدار عملکرد خوبی داشت و دو تیم بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند که در صورت وجود تماشاچی در این بازی، آن‎ها راضی به خانه برمی‌گشتند.

وی در مورد وضعیت تیمش در اردوی تهران گفت: خوشبختانه در این اردو با انجام تمرینات خوب و منظم توانستیم تست‌های پزشکی لازم را انجام داده و با حضور در سفارت صربستان نیز با انجام انگشت نگاری و گرفتن ویزا، برای اردو هفته آینده در این کشور آماده شویم.

مرزبان همچنین از دیدار تدارکاتی با ملوان بندر انزلی در اردوی تهران خبر داد و تصریح کرد: این بازی فردا، 12 تیرماه در تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در اردوها و دیدارهای تدارکاتی به معیارهای مورد نظر خود دست یافته‌ایم، اضافه کرد: توازن نیروها، هماهنگی بین خطوط تیم و دستیابی به احساس تیمی از جمله این معیارها بود که به آن رسیدیم و در بازی با ملوان نیز این روند ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد از رایزنی با سه بازیکن جدید برای حضور در تمرینات تیمش و سنجش وضعیت جسمانی و آمادگی آنها خبر داد و گفت: دو نفر از این بازیکنان ایرانی و از لیگ دسته اول بوده و بازیکن خارجی مورد نظر ما نیز از کشور استرالیا است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)