مربی تیم فوتبال پدیده شاندیز شرایط این تیم را برای صعود به لیگ برتر بسیار مناسب خوانده و تاکید کرد این تیم با کادر فنی خوب در کنار بازیکنان مطرح و حمایت مدیریت می‌تواند به این مهم دست یابد.

علیرضا مرزبان، مربی تیم فوتبال پدیده شاندیز با مطلوب خواندن وضعیت این تیم در گروه الف مسابقات لیگ دسته اول اظهار داشت: با وجود بازی عقب افتاده‌ای که در پیش داریم فاصله چندانی با صدر جدول نداریم و حتماً با بردن بازی عقب افتاده می‌توانیم فاصله‌مان را با صدر جدول بسیار کم کنیم.

وی در ادامه افزود: شکوری، بادامکی و مهرآزما از تیم ما جدا شدند اما با این وجود دچار مشکل نشدیم، چون بازیکنان بسیار خوبی را در تمامی پست‌ها در اختیار داریم ضمن آنکه شاکری، مهاجم پرسپولیس نیز به تیم ما پیوست.

مرزبان به حمایت مطلوب مدیریت باشگاه پدیده از برنامه‌های تیم‌شان اشاره کرد و گفت: مدیریت به شدت از تیم و کادر فنی حمایت می‌کند و این امر بستر بسیار خوبی را برای کادر فنی و امیدواربودن به صعود فراهم کرده است. این موضوع باعث دلگرمی بازیکنان و کادر فنی شده تا تمام عزم‌شان را برای صعود از گروه‌شان و نهایتاً صعود به لیگ برتر جزم کنند.

مربی پدیده که چندی پیش زمزمه حضورش در کادر فنی تیم سپاهان همراه با محرم نویدکیا مطرح شده بود، در این خصوص گفت: صحبتی با من در خصوص حضور در سپاهان نشده و تمام تمرکزم در حال حاضر روی موفقیت تیم پدیده است.

مرزبان که زمانی در کنار استیلی و قطبی پرسپولیس را به عنوان قهرمانی لیگ رهنمون ساخت در  خصوص شرایط این تیم در فصل جاری گفت: تفکرات و ایده‌های علی دایی در این تیم جواب داده است. من فکر می‌کنم دایی می‌تواند پرسپولیس را به موفقیت برساند و عنوان قهرمانی را پس از چند سال برای این تیم به ارمغان بیاورد.

مربی پدیده در پاسخ به این سئوال که «چه رقیبانی را برای تیم ملی در جام جهانی ایده‌آل می‌دانید؟»، گفت: اردوهای بلند مدت به ما کمک نمی‌کند و بعد از قرعه‌کشی باید با حریفانی بازی کنیم که روش بازی آنها با تیم‌هایی همگروه ما مشابه باشد. از سوی دیگر از آنجا که چند بازیکن ما لژیونر هستند و در تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند بازی با تیم‌های اروپایی در جام جهانی بهتر است و ما با آنها به مراتب راحت‌تر از تیم‌های آفریقایی و آمریکای جنوبی بازی خواهیم کرد.

مرزبان در خصوص عملکرد کی‌روش در تیم ملی نیز تاکید کرد: کی‌روش عملکرد موفقی در تیم ملی داشته و همیشه برگ برنده و موفقیت را در دستانش داشته است، هر چند که هنوز ایراداتی در تیم ملی ما وجود دارد که برطرف نشده است و ما در مصاف با حریفان در ضربات ایستگاهی یا در موقعیت‌های دیگر فرصت‌های نسبتاً زیادی برای گلزنی دادیم که حتماً باید آنها را برطرف کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)